Sv: Här postar vi allt möjligt
Jag har bajsat i toaletten idag! 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 102 103 104 105 106 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag har bajsat i toaletten idag! 
Ööh... Du bajsade alltså så att den träff...? ...Eller, naej? Men hur... Va? VA?! 
Ja, det mesta hamnade iaf. i den. Vet ej hur jag gjorde, men jag kanske börjar bli en stor pojke nu? 
Ja, snart får du lära dig att torka dig.
Tork...a.. ? 
Nu tänkte jag berätta om hur jag blev en man!
Jag var nio och frågade storebrorsan vad man måste göra för att bli en man helt enkelt.
Han: "Du måste dra en redig tarzan minst varje dag!"
Jag: "Jaha. Sen då?"
Han: "Jo, sen när du är redo måste du haffa mus!"
Så där satt jag och ryckte i min tarzanfigur av plast och tittade på Tom & Jerry, för Tom var den enda musjägaren jag kände till. Sedan kände jag mig manlig och bajsade BS-ettor hela veckan utan blöjbyte.
Det var inte illa det, Mortis.
*förbereder sig inför första maj-tåget*
Tänk om spermobilentusiasterna hade ett eget första maj-tåg. 
Längst fram åker eliten, spermobiltrimmarna, då gäller det att akta sig. Fulltankade på seglardricka åker de iväg från resten av tåget och kör en egen spontan rutt på trottoarerna i mindre lagliga hastigheter. Rätt vad det är så kanske de hamnar i MC-paraden, raggartåget, eller kanske t.o.m. i sosseparaden. Dödsoffer är vanligt förekommande såklart.
Därefter kommer spermobilpimparna, som inte är lika snabba men utrustade med allehanda ting i sina stilrena spermobiler. De rullar också upp på trottoarer, mest för att försöka plocka upp folk att ta med på en tur. Här uppstår många kidnappningsförsök.
Därefter följer uppfinnarna och spermobilnostalgikerna som färdas i alla tänkbara byggen, såsom rullstolar i trä från 1800-talet och framåt, trampbåtsspermobiler m.m. Därefter kommer pundarspermobilisterna, som färdas i de mest tattigaste åkdon man kan tänka sig. De fattigaste har inte ens någonting att färdas i, de krälar sig fram på marken.
Sist kommer KBT-personalen rusande. Vill man se pundarspermobilisterna i tåget så gäller det därför att vara tidigt på plats, eftersom dessa aldrig lyckas fly undan KBT-batongernas förödelse. Under resten av dagen kan man följa personalens jakt på spermobilförarna som dyker upp överallt.
Det sägs att den spermobilist som håller sig undan längst vinner ett pris, dock är det helt okänt vad priset består av eftersom vinnaren sällan brukar minnas någonting alls nästa dag.
Det blir visst inget Nobelpris i litteratur i år (igen) till någon utav oss för våra verk The neverending 5-ordsDIKT, Nya tn5oh samt Trebokstavskombinationsrally då något snille i akademien förmodligen supit bort prismedaljen. 
Äh! Vi får säkert fredspriset istället för våra offentliga bajsutlösningar som sprider nytta och nöje i samhället. 
F-f-f-får vi?!?!
OIIIIIH! Här ska firas!
Eller varför inte i fysik eller kemi? Med tanke på alla tjusiga, perviga mackapärer och fittraketer vi byggt och skickat till varandra över fittkramps köp & sälj-tråd?
Ja en viss förstämning bredde ut sig på ÖIA när beskedet att nobelpriset i litteratur inte skulle delas ut i år. Syster Latrina hade fått ett stalltips från nån Jean Cladd Anal, eller nått sånt som tydligen hade tentakelpenisarna inne i det trånga bruna rummet på akademin och visste vem som skulle få det. Nu spenderade jag bort hela min veckopeng på ett vadslagningskontor i London på just detta stalltips som var Neverending 5-ordsdikt. Attans.
Ostis: Uj uj uj. Kan lätt runkfantisera till dom kravaller som uppstod och alla självkramartröjor, långbad och svängbäddar som kom till användning illa kvickt efter att detta eskalerat. För att inte tala om alla strika sjuksystrar... *darrrrrr*
Ja jisses. Men inget kan mäta sig med incidenten som inträffade hösten -34 när Ostfrallas farfars bror, Räkfralla, kom tio(!) minuter för sent till 15:05-kaffet. Om man tittar noga så kan man fortfarande se spår av bajs, blod och batongflisor i taket inne i matsalen.
Du har väl något filmklipp på det också, Mortis?
Javisst, men bara på hur det såg ut utanför murarna när nyheten nådde allmänheten: https://www.youtube.com/watch?v=I4d6XMNtB8M
(Skaplig modern miljö för att vara inspelat 1934 förresten.)
Uj uj uj så di kivades.
Varför sprang dom omkring så? Var dom kiss- eller bajsnödiga?
Varför sprang dom omkring så? Var dom kiss- eller bajsnödiga?
Bajsnödiga tror jag.
Visst något fan som vill ge dig en teckning, Ostis.

Får jag kissa dig i munnen, Mortis? 
så fint. Tack.
Sidor Föregående 1 … 102 103 104 105 106 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt