Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Nostalgisk.

Cyklandes på BMX:en iförd neongrön vuxenblöja, bajsbögarnas blickar följer mig till tonerna av "Touch Me" rubrickskuben rytmiskt gnidande mot skrevet samtidigt den blåa Slush Puppien skvätter över min nakna överkropp så späd och blek, Elloskatalogen tar emot satserna som en axelvadd från en loaferbärande discobög på jakt efter fylleneonazistiska rövhål så trånga och kladdiga, movieboxen flämtar John Holmes snabeldans, view-masterns...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,677

Nostalgisk.

Cyklandes på BMX:en iförd neongrön vuxenblöja, bajsbögarnas blickar följer mig till tonerna av "Touch Me" rubrickskuben rytmiskt gnidande mot skrevet samtidigt den blåa Slush Puppien skvätter över min nakna överkropp så späd och blek, Elloskatalogen tar emot satserna som en axelvadd från en loaferbärande discobög på jakt efter fylleneonazistiska rövhål så trånga och kladdiga, movieboxen flämtar John Holmes snabeldans, view-masterns åtsittande närvaro erektion skapar, nakenbilder...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Nostalgisk.

Cyklandes på BMX:en iförd neongrön vuxenblöja, bajsbögarnas blickar följer mig till tonerna av "Touch Me" rubrickskuben rytmiskt gnidande mot skrevet samtidigt den blåa Slush Puppien skvätter över min nakna överkropp så späd och blek, Elloskatalogen tar emot satserna som en axelvadd från en loaferbärande discobög på jakt efter fylleneonazistiska rövhål så trånga och kladdiga, movieboxen flämtar John Holmes snabeldans, view-masterns åtsittande närvaro erektion skapar, nakenbilder i 3D ger den utlösning jag behöver.

Gnyf!

Thumbs up Thumbs down

11,679

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa...

Thumbs up Thumbs down

11,681

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönerfrätta tentakler, med penisens sista...

Thumbs up Thumbs down

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

11,684

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor...

Skaparen av Mortiscism.

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande  stilla jojk...

Thumbs up Thumbs down

11,687

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas,...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en...

Skaparen av Mortiscism.

11,689

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en symfoni av ynfande och flaffande...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en symfoni av ynfande och flaffande ljuder snart från buskar och...

Skaparen av Mortiscism.

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en symfoni av ynfande och flaffande ljuder snart från buskar och perversa troll när tjärdoftens sista...

Thumbs up Thumbs down

11,692

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en symfoni av ynfande och flaffande ljuder snart från buskar och perversa troll när tjärdoftens sista suck sveper in över ollonets...

Hem till Porjus.

Åren har gått, mitt nya friska liv i tallskogens djupa famn är helande för sinnets sönderfrätta tentakler, med penisens sista ryck skjuter jag yoghurtbössans små krigare i din herpesstinna kuksugarmun, med efterföljande upptäcksfärd i kolagrottor under en avtändande stilla jojk bajsutlösningar på löpande band skapas, där flertalet seglardricka förtärs, en symfoni av ynfande och flaffande ljuder snart från buskar och perversa troll när tjärdoftens sista suck sveper in över ollonets skamfilade rykte om  välsignelsens sköna sprut.

Nyf

Thumbs up Thumbs down

11,694

En dag på Kungliga Tekniska Bögskolan.

Där i korridorerna både kamratskap...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna...

Skaparen av Mortiscism.

11,696

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger...

Thumbs up Thumbs down

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering...

Skaparen av Mortiscism.

11,699

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt mackt! Lapar Pythagoras sats...

Där i korridorerna både kamratskap och gloryholes sitter i väggarna likt kukarna i rövarna. Kunskap är den kladdiga batong som ger bestraffning genom daskande och penetrering, samt mackt! Lapar Pythagoras sats som rinner utmed föreläsningssalarnas mörka...

Thumbs up Thumbs down