Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd...
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 463 464 465 466 467 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja,...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en....
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk,...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet och känner det myndiga ansvarets...
Myndig
Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet och känner det myndiga ansvarets förmanande penis säger att jag är stor.
Gnyf
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas symfoni i symbios med kukens...
Vårkänslor.
Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas symfoni i symbios med kukens gungande karaktär bäckar av sperma...
Sidor Föregående 1 … 463 464 465 466 467 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT