11,551

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut...

Skaparen av Mortiscism.

11,553

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays...

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har...

Skaparen av Mortiscism.

11,555

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd...

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd, tackat nej till alla håligheter...

Skaparen av Mortiscism.

11,557

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd, tackat nej till alla håligheter så bruna och djupa, smegman...

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd, tackat nej till alla håligheter så bruna och djupa, smegman förädlas i seglardrickan jag supa...

Skaparen av Mortiscism.

11,559

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd, tackat nej till alla håligheter så bruna och djupa, smegman förädlas i seglardrickan jag supa med andakt där viljan segrar...

Tungviktspungen.

I min byxa en svulst så hård och rund, den svänger och gungar när jag ut i intet synar, oooh, blickarna jag får på stan äro så jä jä jä, spermobildans till Pervles som dundrar så tungt, likt min vårtiga snabel som snurrar runt runt, pungen svider och exrement söndrar ut, dansen tar aldrig slut, tjohoo tjohej, alla är koprogays, ty pungen väger bly, har sperman och viljan så bestämd, tackat nej till alla håligheter så bruna och djupa, smegman förädlas i seglardrickan jag supa med andakt där viljan segrar mot pungbesatta fruntimmer. Krocka pung!

NYH!

Skaparen av Mortiscism.

Onani

Rycker och sliter drar och...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,562

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak...

Thumbs up Thumbs down

11,564

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar...

Skaparen av Mortiscism.

11,566

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa...

Skaparen av Mortiscism.

11,568

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten...

Thumbs up Thumbs down

11,570

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten fiol och sedan ett knull...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten fiol och sedan ett knull med Lena Handén, gnider som...

Thumbs up Thumbs down

11,572

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten fiol och sedan ett knull med Lena Handén, gnider som en mongolid ladyboy i Phuket...

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten fiol och sedan ett knull med Lena Handén, gnider som en mongolid ladyboy i Phuket med vaselinet, jag känner hur...

(En liten fiol?)

Skaparen av Mortiscism.

Onani

Rycker och sliter drar och stönar, känslan så intensiv och frasig som en solblekt växelspak i en Saab, kuken ska daskas i bordet med smällar och brak, pungen fylls, ollonet skiftar färg likt en discolampa på Blue Oyster Bar en skinnbanjo en dragbasun en liten fiol och sedan ett knull med Lena Handén, gnider som en mongolid ladyboy i Phuket med vaselinet, jag känner hur säden vill ut sprut och salut.

Gny

Thumbs up Thumbs down

11,575

Inryckning.

På spermadoftande logement bland smygbögar...