Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
...Mera bajs i blöjan bojs, *nynnar*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 186 187 188 189 190 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
...Mera bajs i blöjan bojs, *nynnar*
*HNNNNGH*
Festen fortsätter!
*Rökig, kaosartad bajsexplosion!*
*Brandlarm.*
En seglardricka på detta.
*upphetsad och med gäll röst* Hörni! Vet.. vet... vet ni vad... Vet ni vad jaaag har?
Eller nä... Jag väntar med att berätta tills på fredag. Iiiihi... *pirr i vb:n*
Spricker av nyfikenhet. Snälla berätta berätta. *Hoppar jämfota och spontanejakulerar av upphetsning*
*Runkar med händer, såväl som fötter, av upphetsning.*
Dä får bli en överraskning.
MEN ÅÅH, KAN INTE HÅLLA MIG!
*Högljutt dödsrunk under spektakulära former, vars grafiska beskrivning t.o.m. är för grov för fittkramps forum.*
Snart snart snaaart... Iiihihihiiiiiiiiii!!!

- Blepplepplepplepplepp...
*ISCH*
*SQUIRT*

Visst ja, överraskningen! Flaffa!
*Här följer ännu ett par timmar utav högst perversa och illegala gärningar inne på rum 316.*
När kommer överraskningen? Ska jag blunda och hålla munnen öppen sant sära på stjärthalvorna?
Snart kommer det komma en livréklädd piccolo-dvärg (som ni får förlusta er på om ni vill) till ÖIA och plinga på. Han kommer då överlämna dessa handlingar till er:

Sedan följer ni bara den skriftliga informationen som finns med där. Moahahahaaaa!
Nämen så trevligt. Hoppas Syster Märta kan ordna obevakad spermis bara. Hur kommer det sig att området runt Thailand är så kladdigt på passet?
Obevakad spermis är redan ordnad. Här har du förklaringen till kladdet.
Oj. Nu är dvärgpiccolon besudlad, spermobilen är packad och fulltankad.
Bra bra! Följ bara instruktionerna så blir det pervigt.
Nä, kittla mig i anus och kalla mig Samantha, är det inte müs idag, säg?
*Våldsam dödsrunk, denna gång hänger livet på att man inte får tappa en yxa som man håller i med en pincett. Mycket upphetsande.*
Samantha! *kille kill*
Idag har fredagsmyset bestått utav att jag besökt en utställning med customiserade spermobiler. Druckit en massa NGD har jag gjort också och provkissat andras sittdynor. Och senare ikväll blir det race och stuntkörning.
Samantha! *kille kill*
IHIHIIHIH!
Själv spermobildansade jag hela natten, kom hem nyss, är fortfarande snurrig av den där starka-vatten-drycken... Den där med båten på...
Den är god den.
Ja snart så...!
*Hejdundrande dödsrunk under spänning inför fredagsmüs. Denna förmiddag hänger Mortimers fortsatta liv på att en sax som plockats fram på måfå är tillräckligt slipad för att kunna klippa av en tråd av okänt material. Mortimer måste spruta på en sensor som gör att saxen klipper tråden, vilket gör honom fri från de elektroniska handbojor som han sitter fast med. Han har 5 minuter på sig innan skallen blåser bort av en liten laddning dynamit som sitter runt halsen. Han får bara använda fötterna.*
Måste hitta på mer utmanande dödsrunk. Spänningen gör ju att man kommer innan timern ens har satt igång. 
Snart är det fredagsmys och syster Märta har lovat att det ska bli terapifritt i morgon *pust*. hoppas för en gång skulle det kan bli fredagsmys med videofilm, pervstrella Chips och jordnötter.
Visst kommer det bli så, Ostis. Visst kommer det bli såå... Moahahahahaaaa... *Dr. Evil inzoomning + dramatisk musik*
På tal om något helt annat... Du råkar inte ha syster Märtas e-postadress? 
Sidor Föregående 1 … 186 187 188 189 190 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?