Sv: Videotråden
Mycket mycket konstnärligt! Borde ge en fribiljett till Pervmans College Åff Däsajn.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 91 92 93 94 95 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket mycket konstnärligt! Borde ge en fribiljett till Pervmans College Åff Däsajn.
Hypnotiserande... Blir plötsligt... Väldigt törstig... 5 av 5 BS-8:or.
Ååh! Tack min vän. 
Håhå, har en fantastisk idé på en omskriven låt med musikvideo.
Sätt er i mitt knä, så får vi vänta och se vad som dyker upp. 
Jippiiii! Åååh hej! *hoppar upp*
Jag hängde inte med riktigt. Vad hände egentligen på slutet? Det känns väldigt komplext, ungefär som slutet av filmen 2001. Tungt komplext och banbytande.
Det ska tonsätta när jag däckar och trillar sött ihop i en gul/brun/vit hög på golvet. Kommer faktiskt inte ihåg att jag gjort detta alster...
*bankar sina små men tjocka fekaliserade nävar i bordet* FILM FILM FILM FILM FLIM FIML FLMMMH FMMHLLH HMML... (blepplepplepplepp...)
Har mycket att pillra med i spermobilmeckandet just nu 
Ååååh, mmmmmh...
Får väl göra en egen t.v. då: *hrmpfh* https://youtu.be/G5OmffJl0EQ
Så komplex, så många bottnar, så fulländat i sin ofulländade bajsdoftande kladdighet. juxtapositionen i mitten av filmen rä banbrytande och kommer att bli ett cineastiskt mästerverk i klass med Verocia Mosers mästererk Kaviar-Kavalkaden III från 1989.
Nämen... Äsch då!
*fjollvink* Tack söta du. Ti-hi! Det är iofs. en hel del CGI inblandat i detta klipp tack vare den enorma datakraften av flera parallelkopplade IBM 5150's utrangerade från ÖIA's kansli som gjort detta möjligt. Var dock en massa mappar på hårddiskarna som tog plats, speciellt en återkommande som hette "OstBen" som upptog c:a 98,7% på samtliga hårddiskar och hade någon märkning med röd stämpel kallad "TåP SikräT" eller nåt sånt?
Enligt myten brukade rullar likt detta magnifika pervalster klippas in på hemliga nattliga tider förr under myrornas krig på SVT. Detta var en hemlig deal som regeringen genomfört med blöjtillverkarna som sålde dåligt efter babyboomen på 40-talet, dessa filmklipp resulterade nämligen i spontana bajsutlösningar i flera veckor efter att tittarna observerat dem. Filmklippen var dessutom mycket beroendeframkallande, och om SVT hade fört en tittarstatistik för myrornas krig under 50-talet så hade man kunnat se att tittarsiffrorna t.o.m. översteg Sveriges totala befolkning. Hur då? Jo, en stor del av den förstoppade befolkningen i Sovjet hade fått nys om detta fenomen, och trots att utländsk TV var förenat med 20 års straffarbete i Gulag tyckte många ändå att det var värt risken. Att få tag på blöjor i Sovjet på 50-talet var dock mycket svårt, vilket ledde till att den föredetta östfronten fick namnet "Bruna bältet".
Flaffa. 10/10.
Varför sprang jag iväg till Coop plötslig och köpte upp deras lager av detta efter att jag såg din film Bleppisen:

Där har vi den ja! Ooh, vill faktiskt titta igen...Åh, vad jag känner mig konstig så plötsligt. *BU!*
Tack min vän.
Djupt, så många bottnar, Jag har sett om den ett tjugotal gånger nu och frågorna bara hopar sig. Hur fick du till den där kapsylöppningen, går det verkligen att åstadkomma detta med CGI? Speglingen mot diskbänken, kan det vara en symbol för förgängligheten? Jag får sån förnimmelse av perversion och bajs på ett platoniskt sätt i samklang med diskbänksrealismens väsen. Ja, detta är djupt, mycket djupt. 6 nedspermade Elloskataloger av 7möjliga.
Tack tack tack. Trodde ni skulle kommentera dom tre liken av svartmyror som jag valde skulle få agera statister. Man ser giftfällan till vänster.
Öppningen är faktiskt helt anal(!)log. Spegling? Det är transparent aluminium med inbyggda lysdioder just där. Eget patent, och ja, det är en homage till Spermbergs tidiga alster.
Aha, kan det var filmerna Perven, Pervkontakt av tredje graden och EP (Extra Pervertial)?
Ja. 
Sidor Föregående 1 … 91 92 93 94 95 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden