11,501

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta kronor i blöjfickan skramlar så...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

11,504

(vart ju fel innan. Hrrmpfh)

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning i all sin prakt, stomipåsarnas...

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning i all sin prakt, stomipåsarnas dans i vinden i jakt...

Thumbs up Thumbs down

11,506

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning i all sin prakt, stomipåsarnas dans i vinden i jakt på det kladdiga svaret: Vem...

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning i all sin prakt, stomipåsarnas dans i vinden i jakt på det kladdiga svaret: Vem är jag, varför är...

Thumbs up Thumbs down

11,508

En stilla undran.

På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta vreda tanter kissar på sig av förundran och upphetsning i all sin prakt, stomipåsarnas dans i vinden i jakt på det kladdiga svaret: Vem är jag, varför är jag så härligt nerkissad säg?

Nyyh!

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar...

Thumbs up Thumbs down

11,510

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp...

Thumbs up Thumbs down

11,512

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där...

Bajs é najs!

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas...

Skaparen av Mortiscism.

11,515

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt...

Thumbs up Thumbs down

11,517

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista....

Thumbs up Thumbs down

11,519

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen...

Skaparen av Mortiscism.

11,521

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen så hårig och härligt svettig...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen så hårig och härligt svettig vad jag alltid drömt om....

Thumbs up Thumbs down

11,523

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen så hårig och härligt svettig vad jag alltid drömt om, bara kiss och bajs i...

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen så hårig och härligt svettig vad jag alltid drömt om, bara kiss och bajs i örat som en ljuvlig tango...

Thumbs up Thumbs down

Förklaringen

Jag börja förstå, tanken klarnar i takt med snurrepillernas magiska trollkraft som ett avlopp fullt med diarré och drömmar så stora, så bruna. Där min pung och anus mötas i en symbios av smegma och ett ljus av insikt i det annars så totala bruna skum från latrintankens sista smaskiga slick av brunhetens överdådiga smak. Förklaringen, den homoerotiska sanningen så hårig och härligt svettig vad jag alltid drömt om, bara kiss och bajs i örat som en ljuvlig tango: "Livet handlar bara om kukar."

NYH!

Skaparen av Mortiscism.