Jag kom på en jättespänande kinky pervolek som jag ska kalla analbajsa, det är helt otroligt perverst och snuskigt. Konstigt att ingen annan har hittat på denna lek. Det går ut på att man sätter sig på nån slags stol med hål i, naken eller med byxorna neddragna sen börjar man lixom krysta. Efter ett tag så känns en smetigt skön tjock varm korv som kommer ut ut analöppningen då låter man den sakta komma ut. Man kan gör det i skogen också. Det går säker tatt utveckla detta mycket. kanske man kunde göra i ordning små rum på offentliga ställen, typ på bibliotek, restauranger och liknande där man kunde gå och analbajsa när man kände för att vara lite pervers. Man skulle tom kunna ha små analbajsningsbås på tåg och flyg. Va häftig om fler människor kunde utför denna sköna pervohobby. Det finns ju runkbås lite varstans både för män och kvinnor (jag tror det är runkbås i alla fall dom små rummen som ofta är kaklade och har ett handfat och papersrulle i väggen) så varför inte analbajsningsbås? vårt samhälls skulle bli mycket mer harmoniskt och kärleksfullt då.
*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat