Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 458 459 460 461 462 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig ...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in alltesammans i farbror brun, ta...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in alltesammans i farbror brun, ta mig hårt, ta mig hårt...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in alltesammans i farbror brun, ta mig hårt, ta mig hårt ta mig bak i dalen...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in alltesammans i farbror brun, ta mig hårt, ta mig hårt ta mig bak i dalen där påskens gulfjädrade bögpakt så...
Påskriset
Swosh smack svingen är rapp som hönans gula fetta, smisk smask fillibom bomstjärt, rödblommig vuxenblöja och tyrolerhatt, hahaa, nu har batongen fått konkurrens, riset smiskar penis och pung, gammal stjärt skall svullna opp till max, äta bajs och lax ökar känslan till max, med vaselin och beslutsamhet allt så gul och blå, tryck in alltesammans i farbror brun, ta mig hårt, ta mig hårt ta mig bak i dalen där påskens gulfjädrade bögpakt så som riset alltid ska slå.

Daska nytt.
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken,...
En stilla undran.
På parkbänken i stillsam kontemplation, fåglarna pickar på penis och dreglet rinner ur mungipans såriga herpesblemmor som vårbäcken bakom statoilmackens gamla dass med välanvänt gloryhole och spermakladd i stora lass. En korv i baken, en droppe sperma rinner från taken, Elloskatalogen i tidningsstället slutsåld, åtta...
Sidor Föregående 1 … 458 459 460 461 462 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT