Sv: Här postar vi allt möjligt
Huga! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Syster Märta säger att man inte ska göra motstånd om man blir våldnadstagen. Man ska sära sina skinkor och låta vånaden komma annars kan man blir stjärtgravid. Hur gjorde du Bleppisen?
Öööh... Jag halvlåg framåtlutad lite sött på min kissiga och dammiga bäddmadrass på golvet och drömde fluffiga drömmar om rosa flygande vuxenblöjor, så jag minns faktiskt inte.
Bra! tror du inte kommer bli stjärtgravid då.
BAJSKORV!!!
Nämen 
Bra! tror du inte kommer bli stjärtgravid då.
Koprofil_från_Kil skrev:BAJSKORV!!!
Nämen

Ostfralla skrev:Bra! tror du inte kommer bli stjärtgravid då.
Koprofil_från_Kil skrev:BAJSKORV!!!
Nämen
Dubbel 
Bleppe skrev:Ostfralla skrev:Bra! tror du inte kommer bli stjärtgravid då.
Nämen
Dubbel
Jajemensan! Nu blir det ännu mera, Ostis! Ååååh heej! *flaffa*
Äh! Kan vi inte göra nåt annat? Snacka film eller nåt? Gick en sketbra film på bio för några år sedan, "Den store Kuxugo". Handlar om ett stort homogäng som anar misstankar om att det finns en medlem (Höhö. Lem.) i gruppen som är hetero. Det stora uppdraget att leta reda på låtsashomofilen hamnar hos privathomodetektiv Kuxugo, som nu måste erbjuda sig att släta av varenda yoghurtbössa i gänget. Den som vägrar att öppna gylfen måste nämligen vara den skyldige icke-bögen, som genast måste bögas upp genom ett påtvingat gruppknull med Kuxugo som domare. En mycket spännande film. Någon annan som har sett den?
LÖKÖ!!!!
LÖKÖ!!!!
Nämen, så du säger. Hur ska Bleppe reagera? 
Ostfralla skrev:LÖKÖ!!!!
Nämen, så du säger. Hur ska Bleppe reagera?
HILLLLLFEEEEEEEE... 

Åååh era förgrömmade pervs! *hytter med fekaliserad näve* Detta ska ni få igen för!
*phew* Nu är man äntligen tillbaks efter den resan. Säg inte ordet igen, för då blir jag faktiskt arg på riktigt... nästan iaf.
Jisses.
Vad betyder ens ordet? Fittkramps ordlista ger bara en diffus beskrivning, men jag gissar på att det är något mörkt som involverar Bleppe, effekten av snurrepiller, och någonting finskt.
Vojne vojne så det kan gå *fniss*
Mortis, ja L**Ö:s ursprung är höljt i dunkel enligt fittrampstermer enligt legenden så var det någon som postade stora mängder ordförlag med så oanat poetisk och trollbindande text att den var tvungen att låsas in i ett kladdigt säkerhetsvalv i källaren på US Video. Några ord har dock hamnat på listan och läses på egen risk.
Ah... Så ordet ifråga har blivit en referens till bristande fantasi och orduppfinningsrikedom, som gör Bleppe så lack att han hamnar i spontanpsykos?
Det låter om en plausibel teori, de pervlärde har skrivit några avhandlingar om ämnet och jag tror inte sanningen är helt utredd.
förtrollningen kan dock brytas om Pervdrake gör en hypnotisk gest:
Jesus Hitler, det hela verkar ganska invecklat alltså.
Hej förresten, gissa var jag befann mig någonstans förra veckan?
Oj oj oj! Du var bara ett vuxenblöjekast hemifrån mig. Tyckte väl det luktade spermagaser.
Har det rockats sockor på ÖIA idag då?
Här på PIVA var det full fart. Blev så överexalterad att jag fick trippla BU's i mina sockor.
Oj. Själv hade jag hört fel, så istället för att "rocka sockor" trodde jag man skulle "socka träckor". Träck. Bajs.
Så efter att ha klämt ett par rejäla BS-ettor så trädde jag dessa på fötterna.
Om en stund ska jag åka och snat... *öhum* köpa seglardricka. 
Har du några släktingar i USA-land, Bleppe?

Har du några släktingar i USA-land, Bleppe?
Inte vad jag vet. Dock ställde jag upp i ett klonings-experiment i Skottland 1996 för att kunna fortsätta finansiera mitt glamourösa pervoliv och leverne då ersättningen för detta minsann var flera hundra kronor. Så detta måste vara en av mina kloner från då som du hittat.
-96 sa du? Då brassar dessa gemytliga blivande 22-åriga Bleppers runt på krogarna med jänkarna. Säg, när dessa Bleppe-kloner kom till världen, klonades din spermobil med samtidigt?
Sidor Föregående 1 … 99 100 101 102 103 … 916 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt