Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål...

Skaparen av Mortiscism.

11,452

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången...

Skaparen av Mortiscism.

11,454

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt...

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt i världens hörn. Tick-tack...

Skaparen av Mortiscism.

11,456

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt i världens hörn. Tick-tack tick, se min stora dick,...

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt i världens hörn. Tick-tack tick, se min stora dick, jag vinglar runt på gatorna...

Skaparen av Mortiscism.

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt i världens hörn. Tick-tack tick, se min stora dick, jag vinglar runt på gatorna som en kladdig prins, ingen...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,459

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs, och batonger under upphetsande vrål och kuksprut så härligt enorma, ty min penis jag mången gång stoppat i ihåligheter runt i världens hörn. Tick-tack tick, se min stora dick, jag vinglar runt på gatorna som en kladdig prins, ingen väntan på perversion mig knäcker!

Fnnnnghyy!

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den...

Skaparen av Mortiscism.

11,461

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt...

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget...

Skaparen av Mortiscism.

11,463

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står...

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska...

Thumbs up Thumbs down

11,465

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens...

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se...

Skaparen av Mortiscism.

11,467

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet,...

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det...

Skaparen av Mortiscism.

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det...

Thumbs up Thumbs down

11,470

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå...

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå, se homoHitler rida schackrutig elefant...

Skaparen av Mortiscism.

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå, se homoHitler rida schackrutig elefant med ballerinakjol och rosa paraply,...

Thumbs up Thumbs down

11,473

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå, se homoHitler rida schackrutig elefant med ballerinakjol och rosa paraply, vuxenblöjorna skrattar och skvätter omkring...

sSnurrepillret

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå, se homoHitler rida schackrutig elefant med ballerinakjol och rosa paraply, vuxenblöjorna skrattar och skvätter omkring, John Blund kommer med sömn..

Thumbs up Thumbs down

Snurrepillret.

Så blåfärgad och knaprig, den perversionen släpper loss så kladdigt i mitt inre efter intaget så icke diminutivt, kuken står i givakt när den syntetiska trollformeln kickar in i analens tryckande tillvaro, jag kan se ljuset, jag kan se kladdet, i regnbågens alla färger, det pirrar kropp och snopp, det pirrar så gott, hå hå, se homoHitler rida schackrutig elefant med ballerinakjol och rosa paraply, vuxenblöjorna skrattar och skvätter omkring, John Blund kommer med sömn och vardagen blir brunkladdig igen.

NWGHY!

Skaparen av Mortiscism.