11,426

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Vårkänslor

Ett bultande hjärta, en dröm, med en banan i byxfickan och en sprucken söm, saven rinner och pungen bultar så som en slaghammare på en nerspermad Åkerman H16 så brutal som en varm bajskorv i ett vårrusigt Porjus, tussilagos uppkörda i slemmiga urinrör när bögfågelsången  nyvaknade lockrop och vaselinkällornas porlande ett pirr i både kropp...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vårkänslor

Ett bultande hjärta, en dröm, med en banan i byxfickan och en sprucken söm, saven rinner och pungen bultar så som en slaghammare på en nerspermad Åkerman H16 så brutal som en varm bajskorv i ett vårrusigt Porjus, tussilagos uppkörda i slemmiga urinrör när bögfågelsången  nyvaknade lockrop och vaselinkällornas porlande ett pirr i både kropp samt tarmöppning, här ska klämmas...

Skaparen av Mortiscism.

11,428

Vårkänslor

Ett bultande hjärta, en dröm, med en banan i byxfickan och en sprucken söm, saven rinner och pungen bultar så som en slaghammare på en nerspermad Åkerman H16 så brutal som en varm bajskorv i ett vårrusigt Porjus, tussilagos uppkörda i slemmiga urinrör när bögfågelsången  nyvaknade lockrop och vaselinkällornas porlande ett pirr i både kropp samt tarmöppning, här ska klämmas på gubbkukar och hemorrojder hahaa,...

Vårkänslor

Ett bultande hjärta, en dröm, med en banan i byxfickan och en sprucken söm, saven rinner och pungen bultar så som en slaghammare på en nerspermad Åkerman H16 så brutal som en varm bajskorv i ett vårrusigt Porjus, tussilagos uppkörda i slemmiga urinrör när bögfågelsången  nyvaknade lockrop och vaselinkällornas porlande ett pirr i både kropp samt tarmöppning, här ska klämmas på gubbkukar och hemorrojder hahaa, KNULLA ALLT SOM RÖR SIG!

NYH!

Skaparen av Mortiscism.

11,430

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar...

Skaparen av Mortiscism.

11,432

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,434

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets...

Thumbs up Thumbs down

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned...

Skaparen av Mortiscism.

11,437

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i...

Thumbs up Thumbs down

11,439

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank som det onanerade ollonets sista...

Thumbs up Thumbs down

11,441

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank som det onanerade ollonets sista glimt av fetta. Själens dränerande...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank som det onanerade ollonets sista glimt av fetta. Själens dränerande ilska när jag måste betala...

Skaparen av Mortiscism.

11,443

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank som det onanerade ollonets sista glimt av fetta. Själens dränerande ilska när jag måste betala drickan med kapsyl och kotte...

En dag.

I nerkissad vuxenblöja bland Systembolagets allehanda drycker jag plötsligt hittar glädjen och inspirationen där på hyllan glimrande som en sliten terapibatong i månljusets sken. Lyckobajsutlösning och realisation utgående sortiment, lyckorusets adrenalin när jag plockar ned elixiret i nerspydd kundkorg så som den skeppsbrutne gossen i segelbåten på etiketten så blank som det onanerade ollonets sista glimt av fetta. Själens dränerande ilska när jag måste betala drickan med kapsyl och kotte när vuxenblöjan blir varm en dag.

Gnt!

Thumbs up Thumbs down

11,445

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens...

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen...

Thumbs up Thumbs down

11,447

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en...

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid...

Skaparen av Mortiscism.

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få...

Thumbs up Thumbs down

11,450

Väntan.

Tiden så sakteligen gå, torsdagens blöjbyte är i stå, ingen seglardricka i sikte, bara en bajsfläck i mitt mongoansikte, vid klockan tre ska jag få vad jag tål: Kiss, bajs...