Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Känner att snoppen blir hård. Kanske för att det bara är en timme och 48 minuter kvar. *Flaffa.*
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 185 186 187 188 189 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Känner att snoppen blir hård. Kanske för att det bara är en timme och 48 minuter kvar. *Flaffa.*
*flaffa*
Ute på innergården här nu iförd thermoblöja och rosa moonboots liggandes i snön görandes snöpervoänglar. Tjohooooooo! *klunk klunk klunk* *flaffa* *sproit*
Åååh... Nu har jag kommit till stadiet när jag börjar höra ljuv musik. Hör nu ett repetativt ljud som låter: "TUUT-UUT TUUT-UUT... OI OI OI OI... TUUT-UUT TUUT-UUT... OI OI OI OI..."
Blepp...? Var tog han nu vägen? Har ju seglardricka med mig.
HÄÄÄR ÄR JAAAAG! *vinkar*
Vem är det som sjunger dennna?
Vem är det som sjunger dennna?
Stig Olin.
Åh, trodde det var Vrakis som sjöng så käckt.
Jahaa... Nä. Det stod t.o.m. på sidan vem det var som sjöng. 
Müset är visserligen slut, men jag runkar vidare på seglardricka ändå.
...Förresten, var fan är jag?
Du är i nakenlandet där man ska gå naken 24/7. *fniss*
Känner att det... Kan det verkligen vara....? Ja. Åh... ÅH! MÜS!
Inleder morgonen med sperm-drive by på civilbefolkningen för att sprida fredagssäden.
Ja här är det sås överallt. Kebabsås, brunsås, bearneisesås... Mmmm!
Sprutade ned en polis och fick lite batongterapi, som Ostis vanligtvis brukar få.
Oj då. Lät spännande. Hur artade sig detta då?
Ja, kolla i baksätets bilruta.
Är dock ute nu. När dom försökte ta reda på min identitet tog jag avloppsvägen ut. Rymningsförmågan från ÖIAs källarcell under 80-talet sitter i än.
Gött!
Tror minsann jag tar mig lite fm idag också. 
*efter lång stunds omständig och komplicerad uträkning med massa tillbehör...* Tolv timmar och femton minuter kvar till fredagsmyyyyyyys!
*flaffa*
Har du en pervirator till ditt förfogande? kanske en calcoperv 2000 från Texas Pervument?
En CP från TP såklart! Tycker den har skönare gränssnitt än vad Perviratorn har. Här är förresten ett foto på det tekniska undret:

(Fotot taget hemma vid jobbhörnan i sovrummet)
Ohhhh. *stora ögon och vidöppen mun* Så många knappar och funktioner. Den gröna "lyxedition" ser jag. Men kan du både addera och pervulera med den?
Jajamensan! Och det samtidigt man multitask(!)ar mellan dom olika pervolägena. *mallig uppsyn*

Bajs i blöjan å ha de bra, ligga lite å fundera... [sjunga]
Sidor Föregående 1 … 185 186 187 188 189 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?