Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Själv hade jag inga problem med att komma iväg till en början, övervakningen vid rum 316 är ju inget vidare då det är 19 år sedan någon personal ens befann sig på det här våningsplanet. (Syster Mensina-incidenten anno 1999.)

Att man inte fick ha kläder på sig försvårade dock färden. Kort efter att ha lämnat Örkelljunga var polisen hack i häl efter mig, men som tur är så har jag monterat bort alla ljuskällor och reflexer på spermobilen, samt skaffat night vision-glasögon. Självklart så har jag vråltrimmat spermobilen dagen till ära, denna idé fick jag när jag läste att polisen inte får jaga motorcyklister som färdas i höga hastigheter. "Ghost Rider" har fått konkurrens.

Skaparen av Mortiscism.

Oj. Jag kom till Kalmar, parkerade spermobilen, och följde ett brunt spår nedför Södra Långgatan. Spåret ledde fram till en dörr, där det stod en mystisk herre som bjöd mig på godis. Minns inte mer.

Vaknade upp i en sån här i förmiddags: PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

4,628

Oj då... Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det liknar lavemangterapin syster Fekalia brukar ge mig på måndagar innan  eftermiddagskaffet kl 15:04

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Har haft fullt upp med mitt nya åk. Och efter flera månader av svett, sperma och blod så är den klar. Så nästan fredag blir det ett åk

PunBB bbcode test

Make Sweden Göb Again!!!!!!

Thumbs up Thumbs down

4,631

They see you riding they're runking... Aivan/cool Grymt bygge Rövis! Med sätesdildo å allt. Hur många flaskor seglardricka, vuxenblöjor och tysk bajsporr rymmer den där korgen egentligen? Nämligen sugen på att byta på min spermobil.

4,632

Meh... ÅÅÅH! Bara måndag. *flaff... a* Aivan/sad

Amen nu är det ju Lilllööööööördag snart!!!!

Thumbs up Thumbs down

4,634

Aivan/biggrin

Nä, fan. Orkar inte vänta längre. Nu åker seglardrickan fram!

Skaparen av Mortiscism.

4,636

Ni är alla välkomna hem till mig på fm nu på fredag. Jag står för mat, dricka och pervotillbehör. Har en överaskning att bjuda på. Aivan/smile

Men så trevligt!  Jag lämnade in en spermisansökan till sjuksköterskeexpeditionen i dag efter 15:04 kaffet och borde få frigång med övervakning till fredag då batongterapin och svängbädden har gett bra resultat den senaste tiden enligt överläkare Sandberg. Bör jag ta med mig något "present"  till bjudningen?  Syster  Latrina lovade att baka  några extra kladdkakor till dig Bleppisen och Mortis,  Ni kanske kan hjälpa mig lista ut vad den hemliga ingrediensen är.

Thumbs up Thumbs down

15:04 kaffet? Men... Kaffet serveras ju alltid 15:05 har du sagt. Det betyder ju att det strikta schemat bröts!
Blir det upplopp med batonger och vb:s nu?

Skaparen av Mortiscism.

Nejdå på onsdagar är det alltid 15:04 som gäller men på torsdagar är det 15:05.  Hur ska dom annars hinna med journalalrkiveringen och urinkontrollen?

Thumbs up Thumbs down

4,640

Vad skulle hända om man ändrade 1 minut framåt eller bakåt på dessa tider då?

Senast jag kom en minut för sent till eftermiddagskaffet med kladdkaka var den 7e Oktober 1989 och jag minns denna dag lika tydligt som när vaselinransonen upphörde efter kalla kriget.  Följdeffekterna kan jag  påpeka var omfattande, med årslånga extra batongterapiomgångar och svängbädd i  månader.

Thumbs up Thumbs down

4,642

Ja det blev ju lite kivandes sist vill jag minnas då det skulle ändras med tiderna.

http://xam.nu/f/oia.riot.jpg

Börjar müsdagen med en skål Bengtssons Fittsoppa och brassar iväg till Bleppe i Kalmar, då jag är välkommen till honom på förmiddagen. Han hade en överraskning tydligen. Kommer aldrig ihåg adressen eftersom att när jag försöker minnas alla möten med denna herre så är allt bara en enda tjock dimma. Märkligt.

Skaparen av Mortiscism.

4,644

Här någonstans är det:

http://xam.nu/f/bleppes-hem.png

Känner du igen dig?

Humm... Redan när jag svängt ut från ÖIAs parkering mot Kalmar har jag alltid börjat förfesta i spermobilen med ett flertal liter seglardricka, shömk, och snurrepiller i regnbågens alla färger. Då ser allt likadant ut på något märkligt vis, jag tog i hand med en man och pratade med honom i timmar innan jag insåg att det var min egen vb som jag slitit loss.

Ähum, nej jag känner inte igen mig... Har jag missat överraskningen?

Skaparen av Mortiscism.

Bleppe skrev:

Ja det blev ju lite kivandes sist vill jag minnas då det skulle ändras med tiderna.

http://xam.nu/f/oia.riot.jpg

Ja inte att leka med Syster Märtas vrede.

Thumbs up Thumbs down

4,647

Jaha ja... Är ni på ingång eller? Aivan/smile Sitter här i spermobilen i köket iförd kockmössa, kockblöja, förkläde och rör runt i grytorna i väntan på er. Tar mig ett stop SHÖMK-spetsad seglardricka under tiden jag lagar mat och samtidigt lyssnar på Pervl så där lite härligt inkontinentalt eller vad det heter.

http://xam.nu/f/blepp.kok1.png

http://xam.nu/f/blepp.kok2.png

http://xam.nu/f/blepp.kok3.png
Det blir både "korv" till middag och senare korvdans. Det var det som var överraskningen. Ti-hi!

Nu är det fredag. Ner med blöjorna pöjkar!

Make Sweden Göb Again!!!!!!

Thumbs up Thumbs down

*Spermobildansar hårt som fan*

Skaparen av Mortiscism.

4,650

Åååh hej! *sliter å drar* Nä! Den verkar ha kladdat fast totalt. Aivan/neutral