Sv: Evenemangskalendern
Det vankas det ja. Sen blir det även sju sorters kakor.
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det vankas det ja. Sen blir det även sju sorters kakor.
Kladdkaka?
*Tindrar med ögonen på ett bögigt sätt.*
Mhm.
*nickar glatt*
Flaffa! 
*Glufs, slafs, squirtle!*
"Ahh, åh, jag orkade inte vänta till den 3/12! Det gick fan inte!"
*Splaff, gurgel, stön, raap!*
Oj vad du skvitter.
Fittkramps årliga julbord 2017 äger i år rum den 22/12 i Bleppes soprum kl.12:00.
Valfri klädsel, men helst proper enligt FK-mått. Stjärtligt välkomna!
Ojoj, då är det finkläder som gäller! Får ta ett dyk i närmaste frälsis-container nu på morgonen.
Tack för igår allesammans. Det var kladdigt och trefvligt tycker jag.
Javisst! ...Minns ingenting.
Det betyder att du hade roligt.
Minns att jag hittade en ursexig pajamas i en uff-container som jag drog på mig inför kalaset. Vaknade i en offentlig urinoar, i samma pajamas, men med bruna och vita fläckar överallt. Mycket märkligt.
Jag minns allt 
Gör du?
Eeeh... Jag gjorde väl inte bort mig va? Iihii...
(ler och fnittrar lite ansträngt och ängsligt) Lite suddigt minne efter att ha blandat stora mängder seglardricka, Colman's senap, Abbas skärgårdssill, rödbetssallad, härsken åsneskinka och rektala snurrepiller i mixern och klunkat i mig under efter-middagen-kaffet, som för övrigt var av brunrostad ÖIA-sort.
Någon som har köpt fittraketer än? https://www.youtube.com/watch?v=NNbHiY-c1dQ
Har skaffat en sån här som jag sparat sedan i somras, då jag var i Finnelandet. Korsade nämligen gränsen till Ryssland en av dagarna och hittade en spännande gammal militärbas. 
Det var en rejäl pjäs det där. Vilken färg är det på explosionen? Blir den blomformad och gnistrar typ så här vackert? 

Kanske kan skicka den till något annat land som en fin gest och nyårshälsning? Typ Nordkorea. Då blir dom nog glada.
Vet inte, men jag hoppas på något brunare och kladdigare.
Jahaaa...
Spermobilrave, Tjärhovet, Kalmar 2018-03-30.
ÄR det sånt däringa dunka-dunka techo?
Jajamensan! Det är det. Mycket drum & bajs med interaktivitet med kladd och lukt också.
Kommer bara Syster Märta kan ge mig övervakad spermis men det hoppas jag kan ordnas. Var köper man biljetterna? Förrsten vet du om Pervles kommer? Det var länge sen dom lanserade något nytt.
Antar att det blir till att åka transportkärra iförd batikfärgad kramtröja på denna bevakade spermis? Biljetter köper du via mig. Pervl kommer att dyka upp ja. Har även hört på telexen att dom ska släppa en råtung låt inför denna spelning.
Någon som vet om det är något kul på g i norra delen av landet? Ska nämligen ut på en liten resa var det tänkt.
Det ryktas om ett stort spermobilrave i skogarna runt Övre Kågedalen. Visa bara upp att du har seglardricka, snurrepiller, och SHÖMK för att bli insläppt. Enligt vissa källor kommer Pervles m.fl. att uppträda. (Psst! Eventet är heeelt lagligt förstås, men kvacka inte om 'et ändå!
)
Tack för tipset, Mortis. Det var ett attans bra hålligång på det därna rejvet. Har nästan kommit tillbaka från min resa till månen...
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 37 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Evenemangskalendern