Sv: Här postar vi allt möjligt
Ostis och Mortis: Hur kommer det sig att ni är så rena om munnen nu helt plötsligt?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 95 96 97 98 99 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ostis och Mortis: Hur kommer det sig att ni är så rena om munnen nu helt plötsligt?
Men det är inte mitt fel (...eller var det mitt fel?) att jag vaknade upp i en biltvätt när dagens sjunde bil tvättades tillsammans med mig. Har blivit mycket BS-ettor den senaste månaden som inte kladdar dessutom.
Mmm... Vakna upp i en biltvätt har jag aldrig varit med om. Låter lite läskigt.
Har fått information om att ni på ÖIA ska genomgå lite tester och prov imorgon. Både teori och praktik.
Min kontakt(!) tog ett spionkort med sin hypermoderna Minox Riga på vad som komma skall:

Spionbild från ett av provhäftena.
Tänkte bara att det kanske kunde vara bra att förvarna er. Men jag kan ju ha fel...
Tack det var hyvvens. Nu förstår jag inte.
är inte detta nån slags batongterapiutrustning?
Jag vet faktiskt inte.
? Men du kanske kan berätta imorgon om du blev varse om vad detta var?
Jag blev inte klok på detta test. Syster Märta ville jag skulle sticka strumpor i går och när jag skulle rengöra dessa så passade hon på med en batongterapiomgång. Jag tror effekten blev dubbel så att säga. Men varför hade hon extra tjocka gummihandskar och gummistövlar?
jag har bajsat på mig.
Ska jag torka dig? 
Ja tack. *putar med en kladdig stjärt*
Ååh hej... *torka torka kladda kladda* *flaffa*
tack, så fin jag blev. Men varför blev du så brun och kladdig i ansiktet?
Öööhö? Uuuhm... Nutella? 
Undra om det kommer vara några spermobilgrenar i OS?
Spermobilbackhoppningen ser jag fram emot.

Nu ska ni få höra. Jag kvalade in i gruppen skitåkning. Vi är en grupp grån ÖIA som ställer upp med syster Latrina som tränare. Vi räknar inte med medaljplats men vi kommer kämpa hårt som terapibatonger.
Ni har mitt fulla stöd.
Några spännande deltagare i skitskytten i år?
Hörde att bajsmannen skulle ställa upp i år.
Fun fact: Har träffat bajsmannen på riktigt. Han pissade ner min polares brassestol på Sweden Runk-campingen redan på första dagen. Polaren använde denna stol resten av hela fistivalen, han tyckte däremot att stolen luktade alldeles hitler. Undrar varför?
Ååh! Du också?
Ja det är allt en trefvlig upplevelse. Har skrivit om mitt möte med honom här på forumet någonstans vet jag.
Det är dax att öka muskelarbetet i stjärten och krysta fram mer ord.
*HNNNNGH*
Sidor Föregående 1 … 95 96 97 98 99 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt