Sv: Dagens Ord: Ostisgate
Beskrivning: Stor skandal när det avslöjades att Ostfralla tagit sig till Kramptoppen genom att godkänna sina egna ord , samt haft ett intimt samarbete med sitt alter ego Mortimer mus
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ostisgate
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Stor skandal när det avslöjades att Ostfralla tagit sig till Kramptoppen genom att godkänna sina egna ord , samt haft ett intimt samarbete med sitt alter ego Mortimer mus

Men... Det är väl jag som är alla karktärerna här? Eller kanske inte... (mystiken tätnar)
Jisses, det blir nog dags att ta till flykt. Några förslag?
Har hört att det ska finnas inrättningar i Säter med fina rum och snabba svängbäddar.
Jag är heeeeeelt oskyldig *håller upp brunkladdiga händer i en oskyldighets-gest*. Sitter ju inspärrad på ÖIA hela tiden hur skulle jag skulla orkestrera detta? *ser skolflickeoskyldig ut*
Nej! För det är jag som är hjärnan bakom allt! Moahahahahaaa...
Jag förnekar helt och hållet att att jag har något finger med i spelet. Möjligtvis nånting kan ha hänt under nån fest med dryckjom i glada vänners lag, men det är helt och hållet oavsiktligt, det kan min flickvän intyga.
Nu slutar ni kivas, edra förgrymmade pervs! Smisk på bara stjärten skulle ni ha. Grrrr!!!
*Drar ner vuxenblöjan och putar med stjärten* Ja ja förstår det är i teraputiskt syfte. Sätt igång bara.
*tar sats längst bort i korridoren efter dagrummet och ssk-exp. och kommer springandes med skohornet i högsta hugg*
Fick just detta telegraferat från CIA
Ser flådigt ut.
Aj äm nått a crok!
Ooh! Sån därninga utrikiska. Förstod lite dock. Något om att vara en groda eller sandal.
Ska tamigtusan boka 1 vecka på Ostisgate! Vilket rumsnummer hade du? Vill ju gärna bo i samma nerspermade rum som du hade.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ostisgate