Sv: Videotråden
F5F5F5... *slår spastiskt och dreglar*
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
F5F5F5... *slår spastiskt och dreglar*
Världspremiär!
https://youtu.be/B0Pw-VcFVC8
Som vaselin för själen att se dina bildsköna och tekniska alster. Denna såg man ju direkt att den var påkostad. Kan man gissa på att det använts "äkta vara" för att skriva i snön? Tycker f.ö. det är väldigt djärvt att dom har premiär på den där rymdhomofilmen "Stjärtarnas Krig" samtidigt du har premiär kan man tycka.
Hur som... Det blir 6/5 spermatiserade tomteskägg i betyg.
Ja, "den siste Bögin", lär få stora intäcktsproblem. Jag förstår inte dom vågade ha premiär så tätt inpå min storfilm.
Flaffa! En uppenbart påkostad produktion med specialeffekter á la Michael Gay, bra filmmusik också med köttiga trummor och stönsång. 38 av 5 upprunkade riksdagsmän i läderkalsonger.
Ha en merry kryst-müs då!

Vilket hantverk Flaffalicious!!! *bu*
Den förbättrade allt Julstämningen lite.
Flaffa! Tänk att Ostis kunde få såna bu's. Kanske fick inspiration efter spermolotto-vinsten?
Den förbättrade allt Julstämningen lite.
Låter nästan som att du är lite nere. Är du det, ostgubben min? 
Tack för omtanken Bleppingen lille. Jag har det bra här i min svängbädd. Det blev en fin julklappsterapi i söndags så jag blev lite så där extra pirrig och s barnsligt förväntansfull med tinrande ögon och ett rinnande stjärthål.
Åh så lättad jag blev nu. När du skrev "lite" trodde jag det var illa. Men då vet jag. 
Tar en klunk seglardricka på det! *klunk klunk klunk klunk klunk klunk*
Skålar i syster Latrinas becken som hon råkat glömma kvar. Det är nån slags besk saft i den. Min kamera är på villovägar så det kan dröja ett tag innan något nytt cineastiskt verk kommer. Tror Pervten tog den.
Pervten är lurig. Inget att lita på!
Nu när min hypermodärna AGA automatic 44 från 1934 har kommit tillbaka efter en tid på villovägar finns det en möjlighet att det snart kommer att lanseras en storfilm med Deng Fjongs kusin Peng Dong Pung.
Nu när min hypermodärna AGA automatic 44 från 1934 har kommit tillbaka efter en tid på villovägar finns det en möjlighet att det snart kommer att lanseras en storfilm med Deng Fjongs kusin Peng Dong Pung.
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5... *BU*
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5... *BU* *BU*
*uppspelt*
*pust stånk och pes*
*ännu mera uppspelt*
Meh! ÅÅÅÅH!!! F5F5F5...
Meeeeh!!!
Pust stånk och vedermödor...
Pust stånk och vedermödor...
*F5, runk, runk, daskar kuken i bordet.*
"ÅÅÅH!"
*Blue balls*
Sidor Föregående 1 … 88 89 90 91 92 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara