Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar...

Skaparen av Mortiscism.

11,027

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar med både mimosa och lut...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar med både mimosa och lut. Hepp, hepp, hepp, sådan galant...

Skaparen av Mortiscism.

11,029

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar med både mimosa och lut. Hepp, hepp, hepp, sådan galant service så säg, bara ett...

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar med både mimosa och lut. Hepp, hepp, hepp, sådan galant service så säg, bara ett handslag och det bär av...

Skaparen av Mortiscism.

11,031

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där vitt skum fyllde mina tankar med både mimosa och lut. Hepp, hepp, hepp, sådan galant service så säg, bara ett handslag och det bär av till kliniken där spruten blir av.

Ny!

11,032

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En...

Skaparen av Mortiscism.

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från...

Skaparen av Mortiscism.

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av...

Thumbs up Thumbs down

11,037

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt...

Skaparen av Mortiscism.

11,039

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets...

Thumbs up Thumbs down

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya...

Skaparen av Mortiscism.

11,042

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma...

Skaparen av Mortiscism.

11,044

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma dansar runt i rummet likt...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma dansar runt i rummet likt Bleppe själv, full på seglardricka...

Skaparen av Mortiscism.

11,046

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma dansar runt i rummet likt Bleppe själv, full på seglardricka och diarré, ooh den svettkladdiga...

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma dansar runt i rummet likt Bleppe själv, full på seglardricka och diarré, ooh den svettkladdiga penisattrappen i fönstret måste vi...

Skaparen av Mortiscism.

11,048

Mötet med Bleppe.

Södra Långgatan en kulen tisdag, min spermobil jag kör. En utlösning en fanfar en välfylld vuxenblöja träffar mig från ovan som en frälsning av den tid vi lever i. Bristolresultatet i blöjan var fenomenalt, ha haa, se där spermobilens lockelser, förförelsens naturella kladd, flaffets tjusningar. Värmen i Bleppes lya så brun och kärleksfull, dofterna av gammalt bajs och sperma dansar runt i rummet likt Bleppe själv, full på seglardricka och diarré, ooh den svettkladdiga penisattrappen i fönstret måste vi alla testa. Flaffa flaffa flaffa!

Ghnnyh!

Onomatopoesi

Ynf ynf ynf flaff flaffa...

Thumbs up Thumbs down

11,050

Onomatopoesi

Ynf ynf ynf flaff flaffa flaffa ynf, potatisesi eller vad...