11,001

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,003

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera...

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV...

Skaparen av Mortiscism.

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar...

Thumbs up Thumbs down

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar blandas med smaken av choklad...

Skaparen av Mortiscism.

11,007

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar blandas med smaken av choklad och pepparkaka, då kölden så bister...

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar blandas med smaken av choklad och pepparkaka, då kölden så bister med sitt gnistrande bett vallar...

Thumbs up Thumbs down

11,009

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar blandas med smaken av choklad och pepparkaka, då kölden så bister med sitt gnistrande bett vallar och svallar dom universiella bajsutlösningarnas...

Vinter.

Snön vräker ner, penis krymper prostata brinner kissbyxan fryser i nordanvind, se istapparna droppa av fruktlös sperma från en lurvig pung så ung, thermoblöja och rödblommiga kinder i skidbackens läskiga brant får sinnet att ejakulera likt Ferdinands tjurpung i jul-TV när doften av bajskladdiga fingrar blandas med smaken av choklad och pepparkaka, då kölden så bister med sitt gnistrande bett vallar och svallar dom universiella bajsutlösningarnas sköna lekamen då är det vinter.

GNY!

Thumbs up Thumbs down

11,011

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs...

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs slicka vuxenblöja urin urin...

Thumbs up Thumbs down

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs slicka vuxenblöja urin urin urin urin vill jag dricka...

Skaparen av Mortiscism.

11,014

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs slicka vuxenblöja urin urin urin urin vill jag dricka och äta bajs. Bara bajs...

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs slicka vuxenblöja urin urin urin urin vill jag dricka och äta bajs. Bara bajs med en klick urin, bajs....

Thumbs up Thumbs down

11,016

Pervomalism.

Bajs bajs bajs bajs bajs slicka vuxenblöja urin urin urin urin vill jag dricka och äta bajs. Bara bajs med en klick urin, bajs bajs bajs bajs bajs bajs!

Nnnyh?

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag...

Skaparen av Mortiscism.

11,018

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat...

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner.

Skaparen av Mortiscism.

11,020

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka...

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka  och ett rör att fylla...

Thumbs up Thumbs down

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i...

Skaparen av Mortiscism.

11,023

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar...

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna...

Skaparen av Mortiscism.

11,025

Spermaklinikens runkrum

Bland porrtidningar i rummet jag mig hemma känner. Piff, Tophat och Fibban, mina enda vänner. Ensam i havet av seglardricka och ett rör att fylla, och jag börjar rycka i hyllan, ratta ratta, damens pattar, och det börjar att spänna i sinnets dunkla vrår där...