Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 437 438 439 440 441 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar i gröten så varm, oooh...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar i gröten så varm, oooh en platå av julgranssperman som...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar i gröten så varm, oooh en platå av julgranssperman som över alla paketen rinner, kan...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar i gröten så varm, oooh en platå av julgranssperman som över alla paketen rinner, kan jag få en använd kondom?...
Juletider.
Snön glittrar och tomtenissar små upp i det blå, doften av glögg och vaselin så som den sköra ömmande pung där på himmelen blinkar och från fönstren nissetwinkar ofta pinkar i gröten så varm, oooh en platå av julgranssperman som över alla paketen rinner, kan jag få en använd kondom? Kondom kondom kondom.
Nyh!
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt,...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben där universums korvkiosk i bleppefierad...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben där universums korvkiosk i bleppefierad form, spruta satsen på präster...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben där universums korvkiosk i bleppefierad form, spruta satsen på präster och sjunga hallelujah käre bror,...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben där universums korvkiosk i bleppefierad form, spruta satsen på präster och sjunga hallelujah käre bror, ingen sorg bara hor när...
Nykomlingen
ivriga fingrar, penis i givakt, gatan slingrar, runka i takt och stå i givakt, bajs i kvadrat, tveksamma tuggor som maler i nattens brundunkla sken, heta känslor mellan mina ben där universums korvkiosk i bleppefierad form, spruta satsen på präster och sjunga hallelujah käre bror, ingen sorg bara hor när vi suger av gammelmormor.
Ny!
Spermobilen
Den går som ett spjut...
Spermobilen
Den går som ett spjut och har en inbyggd lösfitta...
Spermobilen
Den går som ett spjut och har en inbyggd lösfitta, titta titta titta, ack ve...
Spermobilen
Den går som ett spjut och har en inbyggd lösfitta, titta titta titta, ack ve då seglardrickan inte togs mé...
Spermobilen
Den går som ett spjut och har en inbyggd lösfitta, titta titta titta, ack ve då seglardrickan inte togs mé oh du grymma pervovärld, sittdynan...
Sidor Föregående 1 … 437 438 439 440 441 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT