Sv: Videotråden
Han är kusin tror jag, framavlad under något dunkla förhållanden. Värvad direkt från Dramatens Perviga Scen där han spelade i väntan på Pervot, regisserad av självaste Ingemar Pervman
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Han är kusin tror jag, framavlad under något dunkla förhållanden. Värvad direkt från Dramatens Perviga Scen där han spelade i väntan på Pervot, regisserad av självaste Ingemar Pervman
Ååhå... Ingemar... Det var väl han som bodde på det mytomspunna Fistö jämte Gotland va?
Nu vill jag se mer av The Three Pervs eller Ding Fjong!!! AAAAUUUUUAARAAARGH!!! (utbrott) *squirt*
*hrmpfh* Kan månne någon daska till Bleppe ordentligt på blöjbaken så han lugnar ner sig en smula?
Har bilderna färdiga till nästa The Three Pervs! Sätt dig i mitt knä så får vi se när något dyker upp.
(Har en märklig känsla av att Anti-pervo tanten, Koprofil_från_Kil, och peczynskis egendom sköts av en och samma person.)
Samma... person... ? Va? Öööhö?
Skitsamma...
Här har vi The Three Pervs #5 i alla fall! Tjohej!
https://www.youtube.com/watch?v=SKt5fS8rr2w
Vava samma... näähäääääää....
*fjollviftar hysteriskt*
Skitsamma...
Här har vi The Three Pervs #5 i alla fall! Tjohej!
https://www.youtube.com/watch?v=SKt5fS8rr2w
Vilken tur det slutade lyckligt, fem bajsfyllda lavemangkannor av fem möjliga.
Jag tyckte den var lite läskig ja. Blev extra kissigt i vb:n nu. Men bra var den allt minsann. Ett fyrfaldigt flaffande i betyg: Flaflaff, flaflaff, flaflaff, flaflaaaaaaaaff...
Tackar och runkar (till bilder på er båda, som vanligt).
Smickrande.
Särar på mina ben, drar ned den nyfillda VBn och tar en pervie med min ajfån till dig mortis.
Och jag sittdansar korvdansen i spermobilen med fuktig blick stirrandes på dig, Mortis. Grrrrr... *klös* *blink*
Jisses! *Kör helikoptern tills spermobilen lyfter.*
Vad använder herr Mus sig utav för hajtekk-videoredigeringsprogram om man får fråga?
Informationen angående de högst avancerade programvaror som används för att framställa cinematografiska verk såsom "The Three Pervs" är klassad som högst sekretessbelagd. Den enda underrättelse som har läckt ut till allmänheten angående ämnet består än idag av ett enda kryptiskt meddelande: "HejHitlerMSpaint, MuskrosoftMovieMäjker, FittraketernaTalkIt!"
//Perv Productions
Aaaah!
Trevlig pervofredag på er! Nu jävlar blir det drag i luckan, fredagsmüs framför spermolotto!
https://www.youtube.com/watch?v=QDwp8-rxzrQ
Fantastiskt! *flaffa flaffa flaffa*
Jamevisst sörrö! Vad gjorde du med Bingoberra senare? Jag tog honom ju bara i prutten som hastigast och lät dig ta över innan jag brassade hemåt.
Ett klart cineastiskt mästerverk i klass med sjunde spermseglet och Bögwork Orange.
Körde ett 72-timmars felching, fisting och snowballing-maraton non-stop.
Ny på gång snart...*fippel*
Sidor Föregående 1 … 87 88 89 90 91 … 353 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden