Sv: Videotråden
Ännu en snabbis. Handlar om en in i helvetes smäxig trummis. Den dära Tommy Lee kan dra åt helvete. Mycket runkvänligt:
https://youtu.be/091bi1al838
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 85 86 87 88 89 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ännu en snabbis. Handlar om en in i helvetes smäxig trummis. Den dära Tommy Lee kan dra åt helvete. Mycket runkvänligt:
https://youtu.be/091bi1al838
Det svänger ju!
*flaffa flaffa flaffa* Ska dom uppträda på Sweden Runk Fistival tro?
Står inget om det i spelschemat än, men man får ju hoppas!
OOH, AAAAH, IIIIH!!! FLAFFALIIIIICIOUUUUS!!!
*sprutar mig själv i munnen* Tycker den lineupen duger gott. Vad sägs om att åka dit tillsammans 2018? Vi kan ta min kladdiga Kabe 520 DL från 1981 och tränga in oss i. Du, jag, Ostis, Onkel, bajsmannen m.fl. 
ÄR di en sån däringa musikvideå di kallart? Va mycket specialeffekter och sånt däinga modärn datamaskinsgrejor. Ryckte allt till i penis och pung.
Ja Ostis. Och dom har både ljud och ljus... samtidigt! De du...
Ja Ostis. Och dom har både ljud och ljus... samtidigt! De du...
Nu blev det fööör mycket att hålla reda på *SQUIRTLE* *duns*
Men dom gamla Electric Fart Orcestra (EFO) var ju himla bra när det begav sig, har dom samlats igen och turnerar? bäst jag beställer biljetter till festivalen innan det blir slutsålt, ja om nu syster Märta ger mig övervakad permis vill säga ,(vilket nog är rätt så osannolikt med tanke på batonterapischemat jag nyss såg), men annars tränger jag gärna in mig i din kladdiga husvagn, finns det stjärte-rum så finn det...hmm...stjärterum som ordspråket säger.
Nåja, finns ju fler fistivaler i sommar. Skogsrunket i Rejmyre är ett alternativ.
Jag hakar på, faaaaan va kul vi ska ha:-)
Har en söndeknullad och nerbajsad Combicamp vi kan tränga ihop oss i. I den kan vi supa och knarka och göra Knullfred osäkert.
JA JA JA!!!
*bu bu bu*
Har du någon bild på din fina Combicamp, Onkel?
Vi kanske kan sova i denna? inte så stor men desto karmigare blir det:

Va fin.
Ja den va jättefin. Jag blir så sugen att runka och knarka i den vagnen.
Bleppe, jag skulle önska att jag va bättre på det här med datorer och sånt. Får se om jag kan börja lära mig hur man fixar lite fina bilder.
Jag är mest duktig på onani och kolla porr:-)
Men någon ska ju vara det också. Kladdkram? 
...och vi sover väl tillsammans allihop i den bakre bädden? Icke sängvätande heteron får sova själva i främre bädden!
Klart vi gör :-)
Icke sängvätande heteron, vilka loooosers.
6 timmar kvar till müs. Här får ni runkmaterial så länge, en film som man blir helt hitler av att titta på: https://www.youtube.com/watch?v=kHfFl9w_Zko

(stum) *bu*
5/5 slemmiga uridomslangar. Spermberg är ju ett vaniljhetero jämfört med dig.
Jisses, man tackar!
Nästa rulle blir antagligen en skräckis. Har planer på att göra "Pimp my spermobil" också.
Vilken rulle!
Piggade upp min dag, blir jag sugen på att runka, knarka och böga igen. Har varit lite nere, inte ens orkat kolla på porr eller runka på flera dagar.
12 jättepenisatrapper av 10 möjliga:-)
Fem begagnade engångslavemang av fem möjliga. Nu lyfts cineastkonsten till pervana ( pervers nirvana). Lite historiskt besservissande bara, hette han inte Shittler?
Vilken rulle!
Piggade upp min dag, blir jag sugen på att runka, knarka och böga igen. Har varit lite nere, inte ens orkat kolla på porr eller runka på flera dagar.
12 jättepenisatrapper av 10 möjliga:-)
Ja jo, drog också en tarzan när jag gjorde filmen. När Hitler var i bild får man dock heila samtidigt! 
Fem begagnade engångslavemang av fem möjliga. Nu lyfts cineastkonsten till pervana ( pervers nirvana). Lite historiskt besservissande bara, hette han inte Shittler?
*Tackrunkar*
Jovisst, Shitler har han varit sedan han vann OS i turboheiling och vaknade upp efter en dirty sanchez. Som aldrig gick att få bort. Måste ha varit sprängkåt av att känna lukten av bajs 24/7 
Nu är den här, nya runkmaterialet! Pimp my spermobil! Pervigt post-fredagsmüs på er!
https://www.youtube.com/watch?v=f1_TlnsSUgI
Bajsade på mig av upphetsning när den pimpade spermobilen kom, spänning dramatik perversion på klassisk manér. 5 slaskiga terapibatonger av 5 möjliga som vanligt.
Tackar som vanligt. Känner att jag överträffar mig själv jämt och ständigt, speciellt i slutet när jag lät din penis rädda dagen.
Tänkte låta en arg Syster Märta kliva in i bild därefter och utbrista: "Och vad försiggår här?! Nu blir det batongterapi och svängbädd!" Men lät olyckan ske i hemlighet istället.
Sidor Föregående 1 … 85 86 87 88 89 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden