Tråd: Dagens Ord: Stjärtrussin

Beskrivning: När mannen genomför analsex med en kvinna och till sin fasa märker att kvinnan har diverse rester från ett tidigare toalettbesök mellan skinkorna. Kan exempelvis vara rester vilket alla går under benämningen stjärtrussin.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Stjärtrussin

Är detta månne kvinnans motsvarighet till mannens kånkelbär och pungkola? Jag har svårt att tänka mig att det kan vara samma sak eftersom stjärtrussin förekommer hos de kvinnor som ej mannens kraftiga behåring kring anus (tyskor undantagna).

Thumbs up Thumbs down

du ska veta att ryskor också har en massa hår i rumpan, iaf vissa av dem

skillnaden mellan pungkola och stjärtrussin är väl det att russin är godare än kola, och därför kan man dra slutsatsen att russinen är något som ska ätas upp

kan ses som en appetizer

Thumbs up Thumbs down

Pungkola är som att testiklarna har ett chokladöverdrag som man kan smaska på och relaterar ej till hår. Konkelbär är ett fornnordiskt uttryck som det modernare stjärtrussin är synonym med.

Vad gäller appetizers skulle jag föredra mina russin doppade i kola för bästa upplevelse... hmm...

Thumbs up Thumbs down

Borde inte även de små bajsbitar som ibland kan fastna under förhuden efter anal penetration, och som man sen ser sköljas ner i avloppet vid en (förhoppningsvis) efterföljande dusch också kunna benämnas stjärtrussin?

Thumbs up Thumbs down

låter mer som nånting som borde kallas för stjärtgåva, kärleksgåva eller bara kärlek

Thumbs up Thumbs down

Stjärtgåva tycker jag låter fint. Det visar ju också på varifrån denna gåva kommer.

Thumbs up Thumbs down