Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Lördag kl 14:00 till 15:00 är det 10 meter löplina. Det känns lite läskig vara så pass fri när jag mest är van vid 1 meter koppel.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 178 179 180 181 182 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Lördag kl 14:00 till 15:00 är det 10 meter löplina. Det känns lite läskig vara så pass fri när jag mest är van vid 1 meter koppel.
Så¨bra. 
Nu är det inte länge kvar.
*pirr i vb:n*
Nu rinner det rätt bra här. 
Pirrar rätt friskt här också *Spontansquirtle* hoppsan, men syster Märta kommer vanan trogen att ordinera en extra omgång batongterapi skulle jag tro.
Hon vet ditt bästa.
Suck, börjar bli lite jobbigt med terapin.
Ska vi se om vi kan lura systrarna och så byter vi liv en vecka? 
Deal! Dom märker nog ingenting. Ska bli intressant att köra spermobil mm. Ska det vara så svårt?
Perfa! Jag tar mig in på ÖIA inatt och smugglar ut dig. Var lite kyligt ute idag, så jag undrar om dom tagit fram dom fodrade kramtröjorna ur tygförrådet? Man vill ju att det ska vara varmt och mysigt. 
Spermobil är en konst att köra. Du måste dock alltid vara kraftigt berusad och nerkissad när du framför den för att totalupplevelsen ska bli fullständig. Kan skriva mera ingående om detta senare, för nu ska jag iväg på kalas. Blepplepplepplepplepp...
Rum 316 blir filmmeckarstudio med start detta fredagsmys. Blir en pervrulle om spermobilmeck. En Hallopervoweenrulle kommer även senare. *BU* *Flaffa* "LÖKÖ!"

Bleppe det var ju riktigt skoj det här *kör omkring i spermobilen som värsta Ronny Pittesson* och dom nerkissade VB är ju jättesköna. Seglardrickan var både god och delikat, Har halsat i mig två backar NGD och rökt en holk NGD. Hej vad det går! Haha nu jagar visste en sån där bil med blinkande lampor och arga farbröder i uniformer mig, så lustiga dom är.
Bleppe trivs du med batongterapin och svängbädden? Inte lönt att streta emot
Håhå! Vilken spermobil rattar du? Finns det någon bild på skapelsen? *Flaffa*
Skönt att höra att du trivs. Testa även dom förbajsade rosa vb:na med dubbel säkerhetsplast och med screentryck av Veronica Moser. Oj oj oj! Mysiga värre... Har du burnat nåt med spermobilen än då? Om inte: Håll in handtaget till främre stuntbromsen, in med den homodrauliska kopplingen, varva upp 454:an till 9750 varv, slå på tarmgasen med den röda knappen, i med trean direkt och släpp kopplingen snabbt!
OHWEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Blåhattarna kör man ifrån ja, bra att du också gör det. Gäller ju att hålla sitt rykte som Blöjrider uppe. *allvarlig min*
Och bra att du hittat NG, NG, NGD, NGD och seglardricka. Men håll dig borta från mina dyrgripar bara. Det är dom som står på översta hyllan i vitrinskåpet. 
Jo här är det också väldigt trefvligt må jag säga. Fick påsatt en ny smart kombinerad kramtröja med integrerad buttplug, vuxenblöja, elchockskrage och stereo som bara spelar Thore Skogman-låtar direkt nu vid morgonronden. Har dock tagit hela förmiddagen och fram tills nu att skriva detta inlägg med mina fekaliserade tår på min moddade 3310. ÖIA ligger verkligen i fronten vad det gäller sådana här innovationer jämfört med PIVA i Kalmar må jag säga.
Ska visst bli fika nu klockan 15:00 i dagrummet med kladdkakor, och där efter ska KBT:n och svängbädderiet ta vid för mig sa en sjuksyster nyss. Har inte lärt mig namnen riktigt ännu, men hon var c:a 162 cm. lång, 162 kilo, pottfrisyr och stora tjocka glasögon.
Men Bleppe vad är det här? hittade ett dolt skrin under sittdynanan. Det var lite svårt att dyrka upp skrinet men med min multiverktygspenis var det inga som helst problem och vad skådar mitt norra pervöga? där ligger ett exemplar av Bonniers Litterära magasin med en essä av årets nobelpristagare i litteratur Kazuo Ishiguro. Nåväl jag hittade till slut den homodaliska kopplingen i sista sekund innan blåhattarna kom för nära så nu susar jag i 190knyck på E4an mot Norrköping. Passade på att bajsa på mig i don där rosa förbajsade VBarna också. Så skönt och värmande i snålblåsten och höstmörket.
Jag tror det är ett signalement av syster Gröta, hon kan sin sak och är en lavemangvirtuos av stora mått. Lycka till när svängbädden sätter igång det brukar kännas i kroppen.
Musse: ska försöka ta en selfie här på E4an men tror det ä Bleppes klassiska Spermobil jag kör nu. Har lite svårt att bedöma det med tanke på att jag råkade röka upp hela Bleppes NGD förråd som fanns i den blåa fint snidade trälådan under högen med trasiga VB.
...så nu susar jag i 190knyck på E4an mot Norrköping...
Vafalls?!?! Bara 190km/h?!?!?!??!?!
Du måste flippa upp säkerhetslocket på den röda brytaren på höger armstöd och klicka mikrobrytaren framåt för att aktivera tarmgasen i den blåa tuben omedelbart! Då ska det sluta gå så slött!
Själv har jag just återfått "medvetandet" efter en väldigt intensiv afton igår med syster Märta och syster Gröta som körde tysk KBT på mig med inslag av japansk scatologi i norra flygelns gamla dagrum. Väldigt trefvligt och avslappnande må jag säga. Blev så avslappnad att jag blev kroniskt analinkontinent. 
Men efter att ha blivit matad med syster Fekalias kärleksmums så känns allting bra. Du har ju det verkligen toppen här Ostis.
HJÄÄÄÄÄLP!!! JAG VILL HEM TILL KÄÄÄÄÄLMAAAAAAAAH!!! VILL INTE VARA KVAR HÄR NÅ MEEEER!!! *BUHUU* 
Nej neeeej, inte den batongen! *slourp* AOOOUH! Lossa lte på kramtröjan då? Inte det? OIIIIIH! Tightare? *ka-flupp* Rätt i urinröret ja åkte den batongen ja. Men... men... Vad är det här för ögonuppspärrare? AJ! Och ska jag få se film nu också? De... det är ju... "Mortis & Ostis i fjällen" ackompanjerat med en trivial låt av Swedish Mouse Mafia på mycket hög volym.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag haver tröst. Ska avslöja att jag inte är Ostfralla Bengtsson så ordnar det sig. 
Åhh vilket lyxliv, så behagligt. Glider runt med spermobilen i Kalmars glädjekvarter. Hittade några kontokort fiffigt upptejpade under instrumentpanelen. dom var guldskimrande ochdett stod nånting om "no limit credit" och som tur var stor koden uppskriven. Kan säga att dessa kort verkligen öppnade dörrarna till paradiset. Inte för jag förstår hur det fungerar men av någon anledning har jag en skock fruntimmer i raffset och högklackat som springer efter mig tjutande med drinkar i handen när jag slänger såna där monopolpengar som jag hittade under sittdynan det står 1000dolldar eller nått sån på dom ja hursomhelst blev av med den skockan då jag slängde iväg några nävar. Nu ska jag bränna iväg till Kungens jaktmarker i Sörmland och umgås med såsetäten, ja ska väl mest sitta i en jaktstuga och bajsa tillsammans och berätta jakthistorier med Leffe och dricka kopiösa mängder seglardricka. Han är rätt så svårslagen där men jag bajsar desto bättre.
Vi har väl inte så bråttom att byta tillbaka va?
Neeej! Inte röra korten!
Nåja, nu har du ju redan använt dom. Du köpte väl inte för mycket och för dyra saker hoppas jag? Vill byta tillbaka Nu! Kan inte du ta och ringa syster Märta och förklara hur det ligger till? Jag har lite svårt att ringa just nu eftersom jag har fått på mig en kombinerad kramblöja/stjärngossestrut/unisexdräkt. Hur jag kan skriva detta meddelande är dock lite av ett mysterium...
Du dom där korten. ..*harkel* har inte riktigt koll på siffror men om man satsar på rött 10ggr i rad på roulett och dubblar hela tiden, det blir väl inte så mycekt va? *rodnar*. Men varför jagar en massa Blåvita bilar med blinkande blåa hattar på taket och sånna dära svarta stora helikoptrar flyger efter mig, sånna där läskiga som finns i filmen "Men In Bajs". Oj oj
*kalabalik*
*stora fisknät*
*paralyserande elpistoler*
* självkamartröja*
*systrar med bistra miner kliver ut med MYCKET stora sprutor i högsta hugg*
*akut batongterapi*
Mmmmgnhhhhh.....
SQUIRTLE
Flaffa!
Ska bli spännande (är rätt fastspänd iofs.) att uppleva ett fredagsmys på ÖIA.
Ligger fastspänd i en kärnavfallstransportbil under akut trippel batongterapi på väg med ilfart till ÖIA. Tror syster Märta kom på mig under min sköna racing med spermobil på nürbögring med Rony Pittsson. Konstigt att inte dom har kommit på dig ännu?
Haha. Oj oj oj... Nu ligger du pyrt till, Ostfralla Bengtsson! 
Nä mig har dom inte avslöjat ännu.
Sidor Föregående 1 … 178 179 180 181 182 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?