Sv: Dagens Ord: Runkbuss

Beskrivning: En buss, vars chaufför tycker om att runka samtidigt som han kör under sena nattpass. För att undvika att bli påkommen med att onanera bakom ratten struntar han oftast i att stanna vid hållplatser och släppa på passagerare, vilket alltid resulterar i en folktom buss och arga resenärer som aldrig får åka med.

Thumbs up Thumbs down

Hoppas gamle goa 401:an till Kalmar C. idag är en runkbuss.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jajjemensan!

http://xam.nu/f/bussbus.jpg

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Det syns på busschaffisen att han tror att han är smart och cool. I bilden syns nämligen båda hans armar, dock så vet alla att det är lösarmar som syns. Egentligen befinner sig vänstra handen på bussratten, och den andra runt totempålen. Dessa runkbussar...

Skaparen av Mortiscism.

Jippiiiiiii! Aivan/biggrin *flaffa flaffa flaffa*

Vad ni kan mycket om runkbussar.

Tack Fittkramp, här löser vi alla svar på livets svåra frågor.
Har legat och vridit mig och runkat i sängen hela sista veckan utan att förstå varför bussen körde föbi mig på Pungskinnsgatan förra veckan. Chauffören var röd som en tomat och helt manisk i blicken, som om han sett Jesus.
Såg också mycket riktigt ut som en runkprotes på ratten.
Nu vet jag vad som hände. Ska bli skönt att i vanlig ordning bajsa ner mig i sängen och få en skön natts sömn inatt.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

Skulle vara intressant att få se din säng, Onkel.

Tror nästan att jag råkade ut för en runkbussfärd på väg hem efter kvällens strapatser. Gubben ifråga avvek från rutten och började köra fort som fan åt ett helt annat håll eftersom han trodde bussen var tom, vilket ledde till att jag fick säga till honom. Efter en vansinnesfärd, att ha kommit fram till rätt hållplats och klivit av skrek han irriterat "DOH KHONDE HAH SAKKT TILL LIHTE TIDYGARE, TRA ÅHT HELVETEH!"
Efter min mooning insåg jag att chaffisen mycket väl kunde ha haft en bussrunkarfärd planerad. (Undrar om han blev kåt av mitt håriga arsle under min mooning månntro? *Fniss.*)

Skaparen av Mortiscism.

Hade du åkt med mig så hade du kommit hem om än lite senare än beräknat... Samlag med föraren ÄR tillåtet i min buss. Däremot inte samtal, andra ljud är välkommet såsom bögstön osv.

Tjillepitten

Håhå! Hade passat som dolmen i kådisen. Nu så har Östrunkartrafiken lagt ner den lokala hållplatsen förresten. Kanske att man kan muta chaffisen i natura för att bli avsläppt utanför dörrn? Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Det går alldeles utmärkt! I mitt åkdon finns ingen knapp man trycker på för att stanna. Jag kör tills att resenären klämmer lite på min pung, då stannar jag bussen men för att jag ska öppna dörrarna så krävs lite annat... Till skillnad från mina hetro-kollegor så måste alla kliva på fram i bussen så jag kan blotta mitt kladdiga organ.

Tjillepitten

Att bli busschaffis kanske vore nåt för den pervige! Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Absolut, Östrunkatrafiken behöver alltid fler kåta medarbetare!

Tjillepitten

Ska banne mig också söka! Ska genast krafsa ihop ett fint cv. *ritsch ratsch scratch sprut stänk* Hmm-mmhdum-di-dumdi-dummm...

Någon som kan ställa upp som referens också?

Jag lägger gärna en sats på ditt CP/CV. Skriv för runkhand på en bit Euroshopper bajskladdigt toapapper.

Tjillepitten

Det var snällt utav goa chaufför'n.

Nu har jag skrivit färdigt. En hel rulle blev det. Aivan/smile

https://xam.nu/f/cpcv.png

Har mycket erfarenhet från nattbuss 131 här hemma...

Åhhhh *bögstön när jag fick se detta. Tror du kan "komma" långt inom Bögtraf/Östrunken nu. Totalt ett föremål för trafist-ledningen. Styra alla kåta fordon till de mest spermatörstande i samhället. Bra där, drar i nästa vecka ett extra ärovarv i Himmelstalund med kuken hängandes utanför sidorutan. Blir i regel kränkt av låten: Runkande spårvagnschaufför. Mest för att man lyfter fram GBG som den mest homokåta staden, men märk väl mina ord. En dag ska jag ruska tupp i min spårvagn också men i Norrpöking, spårvagnen målad i Pridefärger så klart. Ett mycket populärt inslag i exempelvis Kukartorpet eller Anal-vestad.

Tjillepitten

Sanna dina ord. Norrpöking kommer att ta över stafettdildon inom kort!

Mmm, sket på mig med halvstånd. Fler pervon bakom ratten!

Tjillepitten

Jag kör ibland tung spermobil med tungt CP-släp och träffar för få pervon under mina pass. Kan tänka mig att kladdiga homobussar är bättre för perviga samkväm?

Bussföraren skrev:

Bra där, drar i nästa vecka ett extra ärovarv i Himmelstalund med kuken hängandes utanför sidorutan. Blir i regel kränkt av låten: Runkande spårvagnschaufför. Mest för att man lyfter fram GBG som den mest homokåta staden, men märk väl mina ord. En dag ska jag ruska tupp i min spårvagn också men i Norrpöking, spårvagnen målad i Pridefärger så klart.

Jaa! Då blir herrarna som smyger runt i skogen kåta! Aivan/biggrin
Ja, tänk vad episkt det hade varit om Eddie hade skrivit att låten utspelade sig i Norrpöking istället? Det hade garanterat blivit den lokala nationalsången.

Skaparen av Mortiscism.

Helt klart slagit ut Uffe Lundells pissiga sång om Södra Prom. Glasskiosken hade aldrig funnits om Fyll-Uffe beskrivit sin vandring i bögskogen, scatparken m.m.

Tjillepitten

Ronka!

Hörrö, Bussis? Vilken bussmodell är runkvänligast att ratta eller åka med i (både nutid och förr)?

Själv sitter jag och fickrunkar till Bussmickes hemsida med bilder från Norrpöking. Minns bland annat att jag brukade åka skolbuss och vi små pervs som bodde någon halvmil bort blev oftast hämtade av en före detta Spermjor i en gammal swebus. Dessa åkdon kunde ibland vara sönderknullade vrak, och ack vad skoj somliga modeller var att åka med. I favoriten kunde man sätta sig längst bak, liksom ovanpå själva motorn så att man befann sig cirka två meter ovanför bussens spermakladdiga golv och skitlågt till taket med livet som insats. Om Spermjoren körde så fick vi sitta kvar, men ibland var det dock något vaniljo som körde bussen som sa till oss att gå ner därifrån.

(Ibland fick jag även åka homotaxi. En dag blev det någe cp med den vanliga taxibilen, vilket ledde till att jag blev upphämtad i en limousin istället. Mycket runkvänligt minne.)

Skaparen av Mortiscism.

Låter som du bodde på Fistbolandet alternativt Norrut i Kåtmården när du talar om Runkmousin. Men som pervad vill man köra MAN då den låter mest gay.

Tjillepitten