Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
puttgarden Staffelstab shop på Die verdrängte Hindenburgstraße ein säljer kvalitetsbatonger och vaselin enligt syster Märta.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 44 45 46 47 48 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
puttgarden Staffelstab shop på Die verdrängte Hindenburgstraße ein säljer kvalitetsbatonger och vaselin enligt syster Märta.
Tack Ostis. Dom hade bra saker. Köpte en kravallfistarbatong i äkta irr-masonit.
Jag ligger och tittar på Bingolotto nu och upptäcker att jag nästan får mera stånd när Bingo-Berra syns i rutan istället för Loket. Hur kommer det sig? Är det normalt för en pojke i min ålder?
Typiskt utstuderad metod att hålla intresset uppe för Bingolotto. Dom använder sig av subliminal lockelse där man ser Bingoberra bajsa på sig under så kort tid att man inte hinner förstå det. Jag har hört rykten om att Loket numera bara äter biodynamisk havre varvid han levererar tråkiga BS4or som inte kan anses föra fram bingolotto till nya nivåer.
Mycket vanligt, då det är en del av Lokets taktik att dra till sig fler grabbar, eftersom:
Stora lilafärgade nallebjörnar + chans att vinna massor av godispengar = många sugna pojkar (inklusive Bleppe)
Loket är inte dum han.
Tack era pervs för dom bra svaren.
Det pågår visst någon masspsykos eller kampanj just nu som heter nåt i stil med #metoo. Vad handlar den om? Vad kan jag göra för positivt om jag engagerar mig i detta?
tror det är nån drive för att uppmärksamma bröstcancer och dom vill alla ska i solidarisk anda hjälpa till att hitta knölar i bröstet så dom uppmanar oss att hjälpa till och klämma på brösten så fort man får tillfälle. Förresten är det inte en manifestation i morgon i Kalmar för detta på torget. Du kanske kan fara dit och hjälpa till klämma på bröst? Tror Östtyska kulstötardamerna "Kulkrossarna Berlin" är där och talar.
Jag rullade i godan ro ner till Larmtorget där det fanns en massa kjoltyg som jag genast började klämma på samtidigt jag glatt undrade om dom hade rymt hemifrån spisen och inte hade några barn att ta hand om och någon man att passa upp på. Har ju läst i gamla böcker att det ska vara så. Men då blev stämningen plötsligt hätsk och otrevlig, varpå jag bars iväg av dom tyska damerna och sedan blev allting svart.
Nu har jag piggnat till igen men har ont i snoppen. Sen vet jag inte riktigt vart jag hamnat, men det är kallt, fuktigt och så har dom redan dekorerat inför halloween med plastskelett upphängda i bojor på väggarna, haha. Festligt.

Slog upp det där konstiga ordet "#" för att se vad det betydde, men hittade inget. Syster Latrina berättade under åkturen i svängbädden att det betydde "att bajsa på". Så det måste betyda att alla som skriver "#metoo" skriver "bajsa på mig också"?
Måste gå ut och prova. Såg att en medlem hos de där där tyska kulstötardamerna hade skrivit så, tänkte ge henne en brun present som fredsgåva från ÖIA för missförståndet som inträffade när de stötte ihop med Bleppe. Kanske han blir utsläppt som tack?
Hoppsan, va konstigt. Det måste ha varit den fina spermobilen som gjorde dom avundsjuka. Hmm är inte det där riktiga skelett från Bögeltiden?
*kisssssss*
Kolla! Rörde dom inte på sig? *fniss*
*duns* *svimchockpervoautosquirt*
Så ja... Brassade ut genom väggen med spermobilen och flydde dom läskiga skeletten.
*pust pes* Seglardricka-paus!
Är i Örkelljunga idag i "tjänsten" eller vad man nu kan kalla det, och undrar helt sonika om det finns några matställen som har lunchbuffé som ni tror skulle passa mig?
Det ska finnas ett hemligt ställe i avloppstunneln under McDonalds har jag hört, där det serveras Moserburgare. Tillverkad på donkens avfall och restaurangens toagästers BS-resultat. Sägs vara gudomligt gott.
Tack för tipset. Dock inkom det för sent och jag hade redan hittat ett ställe som serverade både Ostisburgare och kladdkaka.

Det smakade verkligen bra och satte fart på magen. Tror jag var och nosade på en BS7+ efter denna lunch.
Den legendariska Ostisbugaren
, den är bekant. *mallig* Kan det månne vara så att herrn besökte MaxMoser? Mytomspunnet litet drive-in i östra delarna av Örkelljunga drivet av en kusin till V-Moser.
Jaa! Precis där jag var. Antar att du som upphovspervo får procent på försäljningen? 
*nickar malligt* SQUIRTLE (av upphetsning)
Lyllo dig. Kan du berätta vad dressingen är gjord av? Smakade både starkt, syrligt och lite lite yoghurt tyckte jag.
Vet inte riktigt men när det är dags för den slovenska pung-elektroterapin på tisdagar (före eftermiddagsfikat kl 15:03 ) så brukar jag slockna efter ett tag. Efteråt känner jag mig lixom öm och tömd i pungen. Vet inte varför det alltid står en emaljerad 10litersspann vid britsen fylld med krämig vätska. det brukar vara en klistrad lapp, "dressing till MaxMoser" på spannen.
Jaha. Då vet jag.
Varför får jag alltid åka ensam i bussen?. När jag kliver på lämnar alla bussen.
Sidor Föregående 1 … 44 45 46 47 48 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt