Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Du har väl sökt nu till hösten, min lille Ostis? 
http://www.youtube.com/watch?v=qeYbPMMh … re=related
Kan redan nu se dig vid 2:10
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du har väl sökt nu till hösten, min lille Ostis? 
http://www.youtube.com/watch?v=qeYbPMMh … re=related
Kan redan nu se dig vid 2:10
Åh, äntligen har jag hittat rätt utbildning för Mig. Tack Bleppe!
inte lessen nu men så här ser syster Märtas stora svarta ut innan den är insmord med norskt klövervaselin. Med denna batongs hjälp ska jag nog kunna både predika och hålla andakter så kallade analdakter, dom har sagt vi ska lära oss det på bibelkusen du tipsade om för jag har anmält mig.

Det glädjer pastor Bleppe att höra.
Det firar vi med introt på den här fina låten! Hallelujah för faaan...
Här är ett klipp som ger er en hint om hur jag ordnat med mitt fredagsmys idag: http://www.youtube.com/watch?v=NdPGe8gSXM0&NR=1
Hattarna på. Fredagsmys med Kultur. Jag har bjudit in 13 fnittriga japanskor som var på studiebesök från Japanska kulturdepartementet. Dom såg ivriga och uppspelta när jag berättade att jag skulle visa dom svenska fina kulturtraditioner, Jag har inte berättat så mycket detaljer än men jag har förberett med att latexisolera min lägenhet och ha Golden showerlekar och bajsdrejjning därefter fekaliebrottning. Nog borde dom uppsaktta detta?
Ååh vilken fin tant-hatt du har på dig dagen till ära, Ostis!
Du gör en stor kulturgärning genom att göra detta. Antar att dom var iklädda skolflicke-uniformer, för jag har dock aldrig sett en japanska i någon annan klädsel... inte på nätet iaf. Latexisoleringen tyder på pervobälte i den högre klassen, då detta är något nybörjaren brukar missa. Säg till om du vill låna min Kärcher sen att spola rent med?
Lägg gärna upp en bild på något ni drejade. Kul att se äkta hantverk.
Fredag som sagt... Nu är det dags att ta ut kiss-å-bajshatten ur frysen och ta på sig den, samt öppna en avslagen folle och sparka igång "Jakten På Den Försvunna Buttpluggen". Skål kladd kram!
Jo förresten... Var ju inne hos grannen tidigare idag på pool-party.

det DÄR är faan manlig kärlek!
Tänk om Torsk på Tallinn hade haft den poolen som setting? ååh!
Det hade varit något, Daniel! Mmmm... Men med tanke på att det bara är "bears" (förutom jag då) på bilden, så skulle den nog passat bättre i "Ben & Gunnar" där dom bögar till det lite lätt.
Bleppepleppe jodå alla hade skolflickeuniformer och diverse intyg och certifikat med sig. Ser att du krupit ner hos grannens varma pol... det ser lite gult och skön ut i vattnet..
När jag gick in till mig igen så var det som att bada i Fanta till synes.
Daniel: Du kanske vill joina mig och ett pervogäng på O'Learys i Kalmar den 23/9?
(alla är ju välkomna. Men du som Kalmarit o.s.v.)
Örkelljunga-Kalmar är ju ändå 25 mil enkel... 
Åh, vilket dåligt datum! Är inte i Kalmar då
[grunka]
Örkelljunga pervobilpolsförening brukar ställa upp med svarttaxiverksamhet. En av anledningarna varför dom valde svart galonkllädsel till bilpolen var lätt att inse. Jag ska fråga Syster Märta om hannes batong tillåter mig sådana excesser till Kalmar men jag tvivlar.
Kan inte pervoprofeten komma till pervoberget får det komma till honom!
Vi kommer till dig istället, min lilla Grevé-goding. 
Har dock glömt bort din adress igen?
Men bleppeleppe den är ju som vanligt: säkerhetsavdelningen på Hinseberg avdelning 3 om jag inte ligger fastspänd på avdelning 4 tre i Örkelljunga idiotanstalt, där syster märta behandlar mig med batongterapi.
Så var det ju! Lägger in den på gps:en omedelbart.
Du hade väl mitt nummer? Om inte så är det 0480 - 815 19.
Något speciellt vi ska ta med oss? Tänkte att du ska ju inte behöva stå för allt liksom...
Ta med en tub coops blåvita kaviar, diskhandskar en piprensare och en näve flörtkulor. Daniel för gärna ta med gamla testamentet och en psalmbok. Enkalt nås jag via telefax, Rita en fin penis och skicka till Örkelljunga kommuns fax på 0435 54540 så vet dom genast att den ska till mig. Helst vill jag bli kontaktad via telex.
Detta är nu antecknat och ska inhandlas. Tar även med mitt fotoalbum från senaste semestern på Reepherbahn vi kan kika i, samt en en jätteburk härsken bearneise att användas som lubrikant.
Fin du är på din nya avatar förresten! 
Det såg riktigt otäckt ut, huvva, fy...
"Snart är det fredagsmyyyyys..."

Faktiskt lite avis på dig Ostis, som har det så förspänt med en välkomst kommité. Dags att jag också blir frälst tror jag. Hallelujah!
Snyft. Vad rörd jag blev nu. Det blir nog ett fint kisskalas i morgon. Jag har just inhandlat ett gross kaftaner..
Jag kör nog lite old-school-60-tals-fredagsmys.
http://www.youtube.com/watch?v=zHXi8h8H2VA
Sidor Föregående 1 … 12 13 14 15 16 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?