Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Mmhm. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 176 177 178 179 180 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mmhm. 
Men Onkel då?
Oj då. Ska snart åtgärda det. Ska bara rulla till glasbanken först. *pust pes*
Sådärja...
Tack, nu känner jag mig välkommen i vårt fina gäng.
Känner att jag nu funnit min plats i och hittat meningen med livet. Ungefär som att bli frälst och döpt i sperma:-)
Mmm så gott du pratar, Onkel. Bajsbad utan kondom är ju inte så dumt det heller. Speciellt inte när det även står fyra alkoholiserade runkgubbar runt karet och ejakulerar på hela härligheten.
Så ni pratar, syster Latrina säger bajsbad är lugnande för psyket. Men bleppsingen du har ju fortfarande glömt dig själv.
Ja det kommer snart en ny tavla, såvida Jag inte gör en tavla var det några som sa. Vad di nu menade med det?
Ja, ett bajsbad med minst BS 5 utan kondom är vad jag behöver nu här i tvångsförvaret. Några runkande gubbar, mums filibaba. De kan med fördel lägga satsen oralt.
Behöver lugna ner mig lite i väntan på den psykiska bedömningen. Kan inte sluta runka, kuken är som ett öppet sår.
Spår att du kommer att få obevakad frigång anno Svea rike 2017.
Jag ska göra allt jag kan för att förbli inlåst.
Här har man det bra. God mat, trevliga sexiga sköterskor och skötare samt möjlighet att runka till bögporr i obegränsad omfattning. Är bara så nervös inför bedömningen. Tänk om det otänkbara händer att de bedömer mig fel så jag kommer ut....
Bleppe brukar ibland föreslå att jag ska göra saker som verkar sunda och logiska men när jag gör det så brukar detta alltid leda till straffterapi och förlängd isolering, förstår inte kopplingen varför. Onkel, kanske Bleppe kan föreslå nånting.
Ja, hjälp Bleppe. Vad ska jag göra?
Korvdans. Mycket korvdans!
Kan jag föreslå korvdans när östtyska kvinnliga lesbiska kulstötarföreningen (Kulkrossarna Berlin)har sammanträde och ska diskutera och öva självförsvar med stålrör.
Det tycker jag Onkel ska testa.
Tack mina vänner. Ska prova en riktigt taktfull och brunmålande korvdans vid nästa terapisamtal med överläkare Göblon.
Men det är en mycket svår konst, bland de mest komplicerade dansformer man kan utöva.
Hemligheten ligger i att förbereda med rätt kost minst 1 vecka innan utövningen.
Om kosten varit undermålig visar det sig att korven knipsas av alldeles för lätt. Den måste hänga kvar i anus när det börjar svänga om det hela.
Kondom? Vad är det? Låter som någon rysk satellit från 50-talet.
Blandar du inte ihop Sprutnic , Pervoz och Kondomnic som var banbrytande sovjetiska Perveliter (Perversa Satelliter).
Vet inte, kan inte mycket om perveliter. Däremot folket som färdas i dessa som svennen vi skickade upp, Krystar Fulisäng, den första att göra en BS 0:a i rymden. Man lyckades frysa den solida korven och tälja ett verktyg av den enligt rykten.
Blev så transpirerad utav detta pervelit-snack att jag genast ska bege mig till bostadsföreningens hobbylokal och snickra ihop min egna pervelit som då är tänkt att sättas i omloppsbana i samband med nästkommande fredagsmys.
Som tur är så brukar jag få ha hobbylokalen helt för mig själv både före och efter jag bokat tid. Lite märkligt, men jag tycker bara det är bra.
Sist använde jag utrymmet till att bygga världens största vuxenblöja om någon minns?
Javisst ja, det var väl den blöjan som man hade en stor bukkake-BU i offentligt? Har för mig att saneringen blev en dyr historia, vilket resulterade i många isoleringsstraff på ÖIA.
Så sant som det är sagt Mortis. så sant som det är sagt...
https://youtu.be/sgNqAX8XYJs?t=5
dansar vilt i min tvångströja i isoleringscellen och passar på att bajsa på mig. Vad gör ni göbs?
Härligt! Själv ligger jag i ett hörn i köket och hoppas på det bästa.
Sidor Föregående 1 … 176 177 178 179 180 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?