Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Oj. Undrar om det blir fler träffar med henne då?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 175 176 177 178 179 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oj. Undrar om det blir fler träffar med henne då?
Lät som en väldigt spännande natt. Flaskan innehöll väldigt utspätt Bleppexir.
Lite osäker på om det blir nån fler dejt. Varför har jag blivit inbjuden till både Skavlan och Light night show i USA. Förstår inte riktigt. Bleppexir var nog både vitaminrikt och stärkande men varför smakade det ungefär som Latexias laxermedel hon brukar ordinera strax innan batongterapin?
Har ryktats om att Bäjonsä har kontaktat Moser för en eventuell filminspelning, filmbolaget planerar en massproduktion av Marabou Moser-chokladkakor inför premiären. Låter kladdigt. *Brunt pervoleende.*
Du kan få en flaska med 100% outspätt Bleppexir om du vill? Men det är pä ditt ansvar, Ostis.
Deal! blev så sugen nu.
Ok. Men du vet väl vad ansvar är va?
Jadå. Syster Märta har verkligen lärt mig vad ansvar betyder. Det betyder...Ro hit med flaskan nu!
O-o-ok-k-kej... * kast*
Tack. Lovar att vara ansvarsfull. Vad är det för konstig varningsetikett på den? "Maxdosering, tre droppar per dygn". När det är eftermiddagskaffe efter ronden kl 15:00 i dagrummet så brukar Syster Latrina fråga om jag vill ha några droppar Kaffe till? Sen häller hon upp hela kaffekoppen, så jag gissar att tre droppar borde betyda ungefär en full kaffekopp. Smart.
Voijne voijne...
Har bevakad frigång och på besök på Moderna museet, syster märta tycker jag behöver kultur, hoppas inget händer nu så jag ställer till det, Vad törstig jag blev..
*Klunk' klunk klumk*
ahhhhhhhhhh...
va gottt!!
*RAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
.
.
.
.
oj
.
.
.
.
Vad det bubblar och har sig plötsligt...
-
-
-
Någon vet hur man ordnar fredagsmys mitt i veckan! http://www.barometern.se/kalmar/avforin … k-ata-ute/
Åh. Müs på gång. Känner det i min VB. Håll er uppdaterade i videotråden, pervs.
*suck* Bara måndag än... 
*suck* Bara torsdag än... 
Fem timmar kvar. Håll ut.
Meh... Åååååååh... hnnnngh... 
I väntan på att müset ska börja underhåller jag mig med att titta på målarfärg.
Helst hade jag velat titta på när den torkar, men hade inte råd med ny målarfärg.
Porjus brunfärg månne?
Och ÅÅÅH vad tiden går långsamt.... 
1h30 min kvar.
håll ut, snart, bara en liten stund till, och så liiiite till, bit ihop. Så brukar i alla fall syster Märta säga under batongterapin.
*pust pes*
Nu är det müüüs! *STÖÖÖN!*
*Hoppar ner i ett bajsbad*
Låter trefvligt det Mortis.
Själv ligger jag i sängen och myser på min helt nya resårmadrass från Jösk framför lite sköna tyska bajsbögsfilmer från 70-talet.

Men ska senare rulla ner till pizzerian och dricka Bleppebombs och ragga inne på pissoaren.
Oj, oj, ser att du har satt upp tavlor på dina favoritpervon *flaffa*.
Sidor Föregående 1 … 175 176 177 178 179 … 424 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?