Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Slösa inte på bajset. Det är viktigt att leva upp till myten om att skägg innehåller fler bajsbakterier än en toalett 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 43 44 45 46 47 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Slösa inte på bajset. Det är viktigt att leva upp till myten om att skägg innehåller fler bajsbakterier än en toalett 
oj oj oj oj... Vad hände?

...... Nä... Men oj! *skärper till sig. dvs tar på sig kläderna* Det var ju tråkigt. Jag får nog allt ta och komma och hälsa på dig. Det skulle du uppskatta va?
Det vore trevligt med besök ja, du kanske kan ta med dig en stillsam present.
Tar med en kasse med lite presenter då.

Hur städar man?
Du går till närmaste vägläggning och sno.. lånar en hink varm bitumen. Ju kletigare desto bättre för då fastnar smutsen. Häll ut det på golvet varefter du bajsar och urinerar på det för att det ska svalna. Du får hjälpa till med att ejakulera på bitumen. när den är kall rullar du upp den och voila! snyggt och fint. Men innan du gör detta hemma bör du gå till en fin kulturhistorisk byggnad typ slotten och testa på deras finaste parkettgolv, så dom kan bedöma din teknik. Lycka till.
Tack du vise. Återkommer med resultatet senare.
Jag satte in en dejtingannons i tidningen Frälsaren och fick napp. Ska på middag på Örkelljunga stadshotell på fredag men vet inte riktigt hur sånt fungerar. Kan någon instruera mig?
Dejting är något utav det bästa man kan göra med kläderna på. Eller var det av? Hmm, nåja... Nu är det viktigt att du tar en dusch, klär dig propert, kammar dig och tar på lite lukte-gott. För stort intag av snurrepiller och seglardricka innan kan ge ödesdigra konsekvenser, så ett moderat intag utav dessa är att föredra.
Visa vilken gentleman du är genom att dra ut stolen åt din dejt. En fördrink kan vara trevligt att beställa in medans man i lugn och ro går igenom menyn. Men bara en och inte för stark så att du blir full. Lite världsvant beteende imponerar, så beställ in en flaska rött med det krångligaste franska namnet på som du givetvis uttalar perfekt, samt säger något skämtsamt på franska till den fransk-ättade servitören som då skrattar till och blir tjenis med dig. Din dejt kommer bli så impad utav detta. Ställ sedan intressanta frågor om vad personen jobbar med, gillar att göra på fritiden, vilken musik och filmer som gillas.
Berätta gärna om dig själv, men i måttlig mängd och skryt inte. Räcker med att berätta om ditt engagemang i t.ex. "Rädda Babysälarna", "Örkelljungabor Mot Perversioner", "Vi Som Naivt Älskar Allt Och Alla". Samt någon anekdot från din tid som fredsbevarande munk i Tibet. Betala hela restaurangnotan själv och beställ sedan en taxi. Men som den gentleman du är så åker var och en hem till sitt. Försök inte "få till det" på första dejten. Det verkar bara desperat och på detta vis visar du att du respekterar personen, vilket kommer löna sig till nästa gång ni ses. *blink blink*
Nu är det bara ett litet krux... Och det är det att folk säger att man inte ska lyssna på mig och mina råd eftersom det bara blir en massa tokigheter. Så du bör helt sonika göra precis tvärtom så bör det gå vägen för dig enligt min logik.
Lycka till min vän och berätta gärna sen hur det gick.
Nu blev det visserligen ett Pervomentalt moment22-läge om jag ska följa ditt råd om att inte göra som du skriver, det innebär att jag ska följa ditt råd om att inte följa ditt råd men då kanske jag inte borde inte följa ditt råd om att inte följa att inte följa ditt råd.
*Spontan bajsutlösning*
Jag kanske kan kompromissa och följa ditt råd delvis? Återkommer med detaljerad redovisning av resultatet på fredag kväll.
V-v-v-v-v-vaaa? *sproit* *ynf* *flaffa* isch*
Trodde det var bra råd jag gav...
mememen jag skulle ju göra tvärtom och inte följa det.. *SQUIRTLE* oj oj.. ska nog lösa detta..
Kära Ostfralla, detta är självklart Bleppes obegripligt fantastiska råd, omskrivet, om du ej förstått innebörden:
Dejting är något utav det bästa man kan göra med kläderna av. Nu är det viktigt att du tar ett BU-bad, klär dig endast i VB, runkar upp ett stånd och smetar på lite sagge. Ett stort intag av snurrepiller och seglardricka innan kan aldrig ge konsekvenser, så ett maximalt intag utav dessa är att föredra.
Visa vilken gentleman du är genom att skita på stolen åt din dejt. En Norrlands Gul kan vara trevligt att beställa in medans man flaffar till bilderna i menyn. Beställ så många så att du blir full. Mongo-beteende imponerar, så beställ in en flaska seglardricka med den krångligaste franska smaksättningen på som du uttalar helt åt helvete, samt säger något perverst på franska till den inhyrda ÖIA-internen till servitör som då flaffar till och blir homo med dig. Din dejt kommer bli så kåt utav detta. Ställ sedan snuskiga frågor om personen tar den i tvåan, gillar bajssex, vilken porr och sexställning som gillas.
Berätta gärna mycket om dig själv, och skryt överdrivet. Berätta om ditt engagemang i t.ex. "Nekrofilernas Ord", "Flaffa Tills Det Blöder", "Veronica Moser Fanclub". Samt någon anekdot från din tid som human toilet. Skit i att betala restaurangnotan och gå till din spermobil. Som den gentleman du är så tar du med dejten till ÖIA. Försök ligga på första dejten. Det brukar imponera och på detta vis visar du att du respekterar personen, vilket kommer löna sig till nästa gång ni ses. *ynf, squirt*
Nu har jag iochförsig ingen spermobil, tror bara Bleppe har statlig licens att framföra dessa fordon och jag är alltid noggrann att följa alla ordningsregler som finns, vill ju inte orsaka pinsamheter och turbulens, men förslagen låter seriösa och väl genomtänkta. Planerar febrilt, här är en bild förresten av min dejt som hon skickade till mig i bildtelegrafen, Bäjonsä eller nått sånt hette hon sa att hon tyckte om att sjunga trallvänliga låtar,( tror det var thore-Skogmanlåter eller nått sånt). Förstod inte allt då hon bara kunde utrikiska.

Såg ju rätt okej ut. Vilken bild på dig skickade du då?
Hon ser sådär ut. Ingen Veronica Moser direkt, om man säger. Helt klart i underklass mot Ostfrallas liga.
Tar med en kasse med lite presenter då.
https://www.youtube.com/watch?v=fOSN5QJyx-s
Usch jag blir avtänd av den där Bäjonsä. Kan inte se spår av en enda fekalie på kroppen.
Ska skriva ut bilden och bajsa ner den. Får se om det går att runka till den sen.
Såg ju rätt okej ut. Vilken bild på dig skickade du då?
jag har ingen kamera men syster Latina tyckte jag liknade denna om man kisade med ögonen, tror inte nån märken nån skillnad:

Så bra.
*penis upp*
Nervös, men tänkte att jag nog bör hålla mig från att bajsa till på fredag, så jag inte riskerar att kladda ner kostymen innan.
Smart!
Förresten... Får man bjuda på en godis? Tror den smakar fisk då den heter laxer-nånting...
Schangtilt! Jag spara flaskan till på fredag vid lämpligt tillfälle.
Ska ut på en shoppingresa till det tyska landet och vill ha tips på affärer runt Puttgarden/Burg som säljer billiga pervosaker.
Sidor Föregående 1 … 43 44 45 46 47 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt