Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Någon som vill ligga med mig?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 42 43 44 45 46 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som vill ligga med mig?
Hur gör man när man ligger?
Det har med mat att göra... tror jag... Någonting om att "gömma korven" har jag hört sägas.
Jaha, ungefär som syster Märtas batongterapi? Smart!
Bajs! 
mums, kommer på studs. Svårt att springa bara i självkramartröjan och fastspänd i svängbädden men det går.
Kämpa på. *HNNNNNNNNNGH*
*Gapar stort*
Jag vet hur man gör! Man kör in den med pungen och allt, va?
Ja precis! Och så håller man handen.
(tror jag)
Hålla handen
*japanskt flickskolefniss*
Typ? >>
Precis...
Vet någon vart min rosa vb har tagit vägen? 
*Mums, slafs, prassel*
Den är ju mer brun än ro... Öh, jag menar, nää. Vilken rosa vb?
*Glufs, krasp, gurgel*
Nämen vilket bordskick.
Ingen som sett till den alltså?
*suck* Nähäpp. Får bli reserv-vb'n tills vidare då...
Hej alla fickrunkande, bollklämmande, nerbajsade fittkrampare! Jag har en undran:
Jag har hittills haft dessa ranker sedan min första vistelse på ÖIA i kronologisk ordning:
Runkaround
Pervspect
Sergant at vaselin
Men nu har jag ranken Irr-flaffare.
På något sätt känns det som att jag har blivit degraderad från ranken Sergant at vaselin, som lät mer ansvarstagande än någon Irr-flaffare, som jag föreställer mig är alldeles för förvirrad för att kunna ta ansvar för något vaselin. Har jag begått ett pervobrott för en degradering, eller är en Irr-flaffare högre upp i rank?
//Grovhångel i analen.
Irr-flaffare är något fint i den fittkrampiga världen. Så du kan stolt sträcka på penis och gå ut och skryta om detta.
Så en Sergant at vaselin har ansvaret att serva Irr-flaffaren med vaselin?
Ja.
Hur ska man fira skäggets dag i morgon?
Hur ska man fira skäggets dag i morgon?
Genom att smyga in i ÖIA's vindsförråd (akta dig för bs) och leta upp vb-kartongerna med julsakerna i och sno med dig tomteskägget som du kissar, bajsar och saggar i ordentligt innan du tar på det. Sedan ska du glatt vandra in på SSK-expeditionen när syster Brutalia jobbar och ge henne en skägg-puss och skrika "GLATT SKÄGG!". Det kommer bli uppskattat. *pfffh... fniss*
Ålrajt! Vilken tur du är så klok och kunnig på det sociala området Bleppe så jag vet hur jag ska föra mig. Som tur är vet jag att vindsnyckeln är gömd i en stomipåse i akutskåpet i undersökningarummet på östra flygeln. Återkommer när jag pussat syster Brutalia. Hon blir säkert glad.
Finemang! 
Sidor Föregående 1 … 42 43 44 45 46 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt