Sv: Här postar vi allt möjligt
Vaddå IP nummer, fattar noll. Jag använder telefaxmaskinen som står i dagrummet som alla kan använda. Gjorde hon
? det har jag missat.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 84 85 86 87 88 … 908 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vaddå IP nummer, fattar noll. Jag använder telefaxmaskinen som står i dagrummet som alla kan använda. Gjorde hon
? det har jag missat.
Min hemsnickrade IP-scanner, Bleppologic 0.02 känner av sånt, serrö! Telefax säger du ja... Vet du att du kan hacka dig in i Klövervaselin's databas och svartbeställa PALLVIS med vaselin till dig själv via en sådan?
Jag och datamaskiner *suckar* jaha du menar så.. *låtsas som jag förstår*
Av nån outgrundligt anledning stötte jag på denna filmsnutt med anledning av penis-klämmarns bravader.
https://youtu.be/oJ0P0tWxZi4?t=38
Aahaa! Ser ut som en vanlig vardagskväll under pizzerian här bredvid...
Tack bäste Herr Bleppe, jag har ett möte med världsbanken på torsdag nästa vecka i Düsseldorf, med tur hinner jag ta flyget till Kalmar för en skön kväll. Ska jag inhandla något från Tyskland att ta med till festligheterna?
Ooiiih! Ja tack! En flaska med Mosers Surkålsvodka Special XXX och en sån där avlång silvrig ask med Örkelljunga Mintchoklad, tack. 
Finns det någon möjlighet att arrangera ett möte med herr Koprofil från Kil? Jag vill disskutera nationalekonomiska frågor under trevliga former bakom Ivars Gummi och Latrinservice AB i Laholm. Jag har tid på Måndag klockan tre. Dominika har sytt upp ett par fina VB i galon med två fickor, en för Euros en för kronor. Ser fram emot att klämma på KFK:s penis. Tack på förhand /AB
Det ska vi nog kunna ordna. Hehe. Hör av dig på kontantkortsnumret Bleppe skickat till dig på Telexen så löser vi detta.
När man inte har mer att göra så är detta något som är skönt att runka till: https://www.youtube.com/watch?v=oQY_xAmywxk
BAJS!!!! *flickskolefniss*
På tal om räkor. Vad luktar mest som otvättat kön tycker ni? Räkor eller kräftor?
Tycker mest Syster Latrinas fingrar luktar likadant som hennes pikanta kladdkakor. Förstår inte varför.
Det enda ätbara på en kräfta är bajsranden.
Jag brukar se syster Latexias stjärt under HT-träningen fast sen minns jag inger mer.
Jag tycker mest om sekvensen mellan 6:45:30-6:45:40
Man är ju onekligen Spermeast.
Jag har tänkt på att kvalitén har sjunkit drastiskt på orden och att vi skriver hej-vilt i dom olika trådarna utan någon större hänsyn till kategori. Men vad gör det? Vi är ju cp-mongo och ska nu köra detta forum rätt in i sperma-kaklet tills vi inte ens kan posta ett "Ynf!".
SIEG YYYYYNF!!!
Kan kvalitén verkligen sjunka? *Flaffa*
Sidor Föregående 1 … 84 85 86 87 88 … 908 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt