Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
peczynskis egendom: Vad är måtten på din kuk och hur ser den ut? Blev nyfiken med tanke på att du ville mäta och jämföra med andra nyligen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 41 42 43 44 45 … 116 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
peczynskis egendom: Vad är måtten på din kuk och hur ser den ut? Blev nyfiken med tanke på att du ville mäta och jämföra med andra nyligen.
Efter att jag läste en avhandling i British Journal of Urology om statistiska mätningar av penislängder så blev jag intresserad att verifiera forskningsesultaten. Jag tog saken i egna händer så att säga och genomförde en mindre fältstudie. Det visade sig att min penis inte riktigt håller måttet med 9 cm i erigerat tillstånd, men Dominika är ändå rätt så nöjd säger hon.
Så bra! Men någon bild på den lille krigaren har du väl att visa upp?
Dominika tycker den kittlas i stjärten.

Bleppe! Lite skvaller. Lova att inte säga nånting. Jag har sett Dominika komma till besöksrummet flera gånger med en hopfällbar human toilet (HT) i masonit. Hon kommer alltid ut med ett brunt leende på sina läppar. Tror hon träffar en frivilligt intagen patient i rum 371 i västra flygeln. Har mina misstankar.
Aha! "Hövdingen" menar du? Joo, det kan ju finnas en risk att så är fallet. Jag känner en som jobbar som privatdetektiv som kan spana och undersöka detta lite närmare åt dig om du vill?
Åh har du kontakter med Ebbe Karlsson fortfarande? Ja gör det. Är nyfiken i en strut och ingen av systrarna säger något. Tystnadsplikt du vet.
Har en tavla jag fick av en sån där hötorgskonstnär. Avlägsen släkting från spanien. Pikisso eller nått sånt. Jättkonstigt kludd med fyrkanter och sneda ögon. Förmodligen inte värt mycket men duger det som betalning?
Ptjaaa... Okej då. Låt gå för den här gången då. Men nästa gång vill jag ha riktiga monopolpengar!!!
Deal! *gnuggar händerna och blev av med skräpet*
När kommer privatdeckaren? Väntar ivrigt i självkramartröjan.
Goddag, fittkrampare! Idag insåg jag att jag har delad 5e/6e plats (tillsammans med Alkoholistvrak) på fittkramps hall of fame, och har redan fått höra mitt första rop på hjälp. Detta leder mig till två frågor:
1. Hur ska jag lyckas hålla mig borta från PIVA/rättspsyk?
2. Bleppo och Ostis, hur kom ni undan när ni hamnade i top 5? (Med tanke på att ni fortfarande lever.)
Det är och förblir ett mysterium hur jag lyckas hålla kontakterna utanför ÖIA vid liv med tanke på att jag ligger bältad för det mesta. Men med norskt klövervaselin och lite positivt tänkande går det mesta.
Mycket smygande på nätterna, insmord, och iförd endast VB alltså? Låter som en spännande utmaning, får mig att nästan vilja åka fast någon dag!
...Och Bleppe?
Jag vill bajsböga med Mortimer Mus som då skall vara iförd en batikfärgad självkramar-tröja, benfängsel, stjärngossestrut, lila tutu-kjol. fekaliserad gagball, moonboots och en av Bleppes begagnade rosa vuxenblöjor tight påtejpad runt gumpen. Allt detta gör att jag kan göra vad jag vill med honom! Mmmm, ja, det vill jaaaaag... *smile*
Jag vill bajsböga med Mortimer Mus som då skall vara iförd en batikfärgad självkramar-tröja, benfängsel, stjärngossestrut, lila tutu-kjol. fekaliserad gagball, moonboots och en av Bleppes begagnade rosa vuxenblöjor tight påtejpad runt gumpen. Allt detta gör att jag kan göra vad jag vill med honom! Mmmm, ja, det vill jaaaaag... *smile*
Låter kalas, döh!
Problemet är dock att den första orosanmälningen har kommit efter "ropet på hjälp", vilket innebär att jag ligger bältad. Om du kom över med lite vaselin så kunde jag kanske följa Ostis råd?
Hej igen, krampfittare! Skulle behöva lite hjälp med att analysera en bild!
Hade en bekant i skolan en gång för länge sedan, han brukade vara hårdrockare som tonåring. Jag tror att han lever ett ensamt liv, och är t.o.m. tveksam till om han ens förlorat oskulden. På senaste bilden jag sett av honom blir jag fundersam om han sadlat om till kolapackare, alternativt smörpop-musiker, eller bådadera. Vad tror ni?
Ryktet säger att han bor i ett kollektiv/studentkorridor. Kan det vara så att det smygs mycket bland rummen på nätterna med klövervaselin och penisattrapper?
http://imgur.com/a/bjmLH
Huvudsaken är väl att han uppskattar bajs?
Trädgårdsbög på TV4?
Våldsamt flaffande framför "Sommar med Ernst" låter ändå rimligt när jag tänker efter.
Sidor Föregående 1 … 41 42 43 44 45 … 116 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt