Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 169 170 171 172 173 … 422 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vaknar upp i Finland utklädd till muminpappa. Med en skarp smärta i Anus lyckas jag planka ombord på Silja Line, lyckas därefter smyga ombord i bagageutrymmet på en buss tillhörande ett daghem som ska till Kalmar. Väl i Kalmar smyger jag runt bland förråden i jakt på en julgran, hittar ett lämpligt exemplar i plast som t.o.m. är pyntat, smyger in hos Bleppes boning. Han sover på mage. Med granen redo och muminpappa-munderingen fortfarande på utbrister jag med min bästa finsksvenska dialekt: "Nu ska du få barra i röven!" när Bleppes runk-och-bajsklocka plötsligt ringer. Dags att bajsa.
En flodvåg exploderar från Bleppes röv med högt tryck, jag försöker stoppa floden med julgranen, men trycket är för starkt och julgranen spolas bort. När några minuter gått så inser jag att Bleppe fortfarande sover, han lyckades skapa denna flodvåg i sömnen och fattar inte ens att jag befinner mig i rummet. Jag har mött min överman, här finns ingenting att hämta. Beger mig hem till ÖIA igen för lite batongterapi och en åktur i svängbädden.
Ta med dig den kladdiga julgranen så blir syster Märta glad när vi sätter upp den i dagrummet i jul.
Syster Latexia säger att datum för jul bestäms av en grupp mytomspunna män i skägg och ådriga penisar som dansar iförda kissdoftande tyrolerbyxor i en källarlokal i Düsseldorf. När vit rök kommer ut ur skorstenen så vet alla att datum har bestäms. Det brukar oftast bli nån gång i slutet av Septober tror jag.
Jag är helt säker på att detta är sant eftersom syster Latexia säger så, att säga emot brukar oftast leda till batongterapi och slänggunga.
Ja det stämmer, jag har träffat dessa trevliga och mysiga herrar en gång när jag var i Tyskland på Spermobil-mässa.
Efter att ha inhandlat en Spermauto-Porrsche -97 på mässan hamnade jag i Düsseldorf när batteriet behövde laddas. Blev en hel del SHÖMK och snurrepiller kan jag lova. Efter att onkel Günther lagt ut en lina affe (som bildade en etta) klämde jag en kabel brevid (som liknade en trea). Därefter kom Mengele och hällde ut två linor av ren slump (elva), och då bestämde vi att 13 november skulle bli årets julafton. Sedan råkade spermobilen hamna i öppna spisen. Mycket synd, men det var ett fint minne.
Ligger lite avklädd ute i en solstol på innergården och lögar mig i det vackra vädret. Och så röker jag lite NGD och dricker blöjljummen NGD. Aaaah! Najs. 
Me... me... men vart tog alla grannarna som satt ute vägen? 
Dom är bara avundsjuka på dina lyxigt läckra rosa VB och att du alltid får tag på den bästa NGD:n.
Tror du ska lätta upp stämningen och befrämja grannsämjan genom att ordna en "get together". Bjud in grannarna på grillning med rött vin (Chatau Blessau, eller nått fint franskt klingande), när stämningen känns uppsluppen och gemytlig bjuder du på en diarré-surprise när du har samlat grannarna till ringlekar och du står i mitten, du ställer dig sonika på händer varefter du likt en fontän sprutar din saliga diarré över grannarna. Det ger garanterat en stärkt känsla av gemenskap.
.
.
*fniss*
.
Återkom när du gjort det.
Hur gick det?
*fniss*
Nämen ojdå, så det kan gå. lev dom inte glada? Vilka tråkiga grannar.
Verkar som dom inte uppskattade själva grillningen. Nåväl du får ordna en försoningsfest till nästa fredagsmys i din gillestuga när nu vädret inte är det bästa. Du bjuder alla på en gourmetmiddag med hjälp av en inhyrd kock, franska delikatesser och proffsig serverat vin. Levande musik utförd av en trubadur hyrd från söder i Stockholm. Dt kommer nog att kosta på men tänk på grannsämjan. Nåväl, när alla börjat känna sig både lite runda under fötterna och börjar skämmas för dom betedde sig så dålig förra gången och är på gång att förlåta dig, då ta du fram desserten om du bakat själv....och du vet nog hur man bakar en smaskig dessert, Tre kilo av ditt finaste bajs en kan du kladda på ett tunt lager choklad och grädde på toppen så blir det extra fint. Det är ju så besvärligt med bestick och assietter så det är enklare att du fördelar det hel med en liten sprängladdning.
Återkom med resultat. Är ganska säker på att du kommer bli grannarnas favorit härefter.
Syster märta har arrangerat ett så kallat Glory hole i rum 104 norra flygeln som ett gemytligt fredagsmys. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända när jag sticker in den, men känner på mig det kommer bli både terapeutiskt och behagligt.
Jag kan inte se bilden som syster Latexia tog på installationen (min modärna IBM telmatic 200 klarade inte av jpg-bilder, men ni kanske kan avgöra:

Verkar som dom inte uppskattade själva grillningen. Nåväl du får ordna en försoningsfest till nästa fredagsmys i din gillestuga när nu vädret inte är det bästa. Du bjuder alla på en gourmetmiddag med hjälp av en inhyrd kock, franska delikatesser och proffsig serverat vin. Levande musik utförd av en trubadur hyrd från söder i Stockholm. Dt kommer nog att kosta på men tänk på grannsämjan. Nåväl, när alla börjat känna sig både lite runda under fötterna och börjar skämmas för dom betedde sig så dålig förra gången och är på gång att förlåta dig, då ta du fram desserten om du bakat själv....och du vet nog hur man bakar en smaskig dessert, Tre kilo av ditt finaste bajs en kan du kladda på ett tunt lager choklad och grädde på toppen så blir det extra fint. Det är ju så besvärligt med bestick och assietter så det är enklare att du fördelar det hel med en liten sprängladdning.
Återkom med resultat. Är ganska säker på att du kommer bli grannarnas favorit härefter.
Syster märta har arrangerat ett så kallat Glory hole i rum 104 norra flygeln som ett gemytligt fredagsmys. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända när jag sticker in den, men känner på mig det kommer bli både terapeutiskt och behagligt.
Jag kan inte se bilden som syster Latexia tog på installationen (min modärna IBM telmatic 200 klarade inte av jpg-bilder, men ni kanske kan avgöra:
Tror det har med ÖIA's familjedag att göra då det är gosedjur med på bilden.
(Telematic: *fekaliserad tumme upp*)
Gillar hur Ostis får en spontanutlösning i bakgrunden bredvid Syster Märta. Vad kåtade upp dig den här gången Ostis?
Oops, hoppsan, så kan det gå , men du fick ju åka med en svartvit tjuvsnappare med sirener antar jag. *fniss*
musse: Medicinska effekter av 25 år av olika terapiformer ger en del bieffekter i tid och otid.
Hade ett möte med OPEC för några timmar sedan och lyckade förhandla till mig denna last med Venezuelanskt vaselin till ett fördelaktigt pris. Vattenfall står för notan då dom kunde göra förlustavdrag i kombination med optionshandel på den tyska börsen. Det är lite komplicerat att förklara turerna men efter ömmande stjärtar i förhandlingsrummet så slöts avtalet. Kommer med detta till Bleppes fredagsmys men räcker hamnen i Kalmar till?

Töm av det hos mig istället, som Sergeant at vaselin på fittkramp måste jag leva upp till min rank. Jag kan se till att lasta ditt skepp fullt av brunt guld i latrintunnor i utbyte!
Tack herr Mus det var vänligt. Jag har ännu inte vågat ta steget till den bruna kärleken men Dominika sitt-tränar varje lördag med mig i en human-toilet hon har snickrat av Runkviks masonit. Jag har goda kontakter med Världsbanken och känner några i styrelsen som kan avyttra det bruna guldet i Brasilien.
Sidor Föregående 1 … 169 170 171 172 173 … 422 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?