Tråd: Dagens Ord: Patronspruta
Beskrivning: Ett litet skojfriskt påfund som arbetarna på bruken ägnade sig åt på 1800-talet, vilket gick ut på att lyckas smyga sig på självaste brukspatronen och spruta denne i ansiktet med sperma.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Patronspruta
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Ett litet skojfriskt påfund som arbetarna på bruken ägnade sig åt på 1800-talet, vilket gick ut på att lyckas smyga sig på självaste brukspatronen och spruta denne i ansiktet med sperma.
Tror dom hade roligare förr...
Finns disponentspruta, prinsesspruta, generalspruta, landshövdingespruta, pastorsspruta, grevespruta men finast är nock kungssprutan. Föga känt är att V-gurra flitigt lät sina bollkallar agera kungsspruta under dennes tennismatcher.
....och från det ena till den andra... Kan berätta att Frälsis hörde av sig nyss och berättade att dom minsann skaffat förstärkning tills på fredag då dom i sedvanlig ordning tågar hem till dig.
Tror det kan bli fredagsmys-deluxe av bilden att döma:
Det är som man redan kan höra dragspelen och vaselinburkar som öppnas... 
beppeleppe, nu blir jag ju aldeles rörd och börja finga på bibeln igen. Undrar vad mina scientolgivänner ska säga då. jag har ju redan skrivit över alla mina tillgångar till dom. Det börjar faktist bulta en hel del i min lem då jag ser alla dessa frälsisar. Halelujah! ska jag kunna hålla mig till fredag tro?
Ostis! Håll dig till bibeln och herren vår och visa dig stark, ty dessa alienfetischister till nya vänner du skaffat dig äro dig inte bra! Du behöver smaka den svarta batongen och lyssna på högläsning ur bibeln!
I begynnelsen skapade Gud kiss och bajs Och jorden var öde och tom, och mörker var över djupet, och Guds Ande svävade över bajset. Och Gud sade: "Varde perversion"; och det vart perverst. Och Gud såg att bajset var gott; och Gud skilde smegman från kisset. Och Gud kallade kissets dag, och bajset kallade han natt. Och det vart afton, och det vart morgon, den första dagen. Hallelujaaaaah! HABBALALALALAAAPPAAAOOOH... (börjar tala i tungor)
Bleppeleppe känner du frälsningen närmar sig?
Nej det gör jag inte. Du måste hjälpa mig!
Lockar dig till pingstkyrkan i örkelljunga, kooomsi, kooomsi jag har fyllt dopfuntet med fräscht varmt kiss, framme vid altaret ligger en hel hög med bajskorvar att tillbedja, Jesusfstatyn har jag smörjt in med fekaler. mmm känner du frälsningen nu då?
vid din plats i kyrkan finns ett kissvarmt galonsäte. blött och sliprigt. Kören sjunger just nu delar ur Meduzas samlaver verk.
Jag lämnade Scientologerna och vände min frälsning till Frälsis igen..halelujah.
HAAAAALLELUJAH! HAAAAALLELUJAH! HALLELUJAH HALLELUJAHLUJAHEJ... Ja. JAAA! JAG KÄNNER FRÄLSNINGEN!!!

Finns disponentspruta, prinsesspruta, generalspruta, landshövdingespruta, pastorsspruta, grevespruta...
Ja ja... Får väl köpa en sån här då och fantisera:
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Patronspruta