Tråd: Daniel! Hjälp mig tack!!!
Daniel... Kära mongodomptör... Jag kommer inte ihåg mitt lösenord jag skrev in för 5 år sen. Men har kunnat logga in eftersom jag haft det sparat som automatisk inloggning. Och e-postadressen jag reggade mig med var bara någon jag skaffade enbart för det ändamålet, och den glömdes ju bort lika fort som jag loggat in en gång bara för att bli medlem här.
Och idag skaffade jag mig en ny sån dära dator, och kan inte nu inte logga in här från den
Kan du hjälpa mig? Eller ska jag hålla liv i min gamla dator för att enbart kunna använda den till att Fittkrampa med?
