Tråd: Daniel! Hjälp mig tack!!!

Daniel... Kära mongodomptör... Jag kommer inte ihåg mitt lösenord jag skrev in för 5 år sen. Men har kunnat logga in eftersom jag haft det sparat som automatisk inloggning. Och e-postadressen jag reggade mig med var bara någon jag skaffade enbart för det ändamålet, och den glömdes ju bort lika fort som jag loggat in en gång bara för att bli medlem här.

Och idag skaffade jag mig en ny sån dära dator, och kan inte nu inte logga in här från den Aivan/sad Kan du hjälpa mig? Eller ska jag hålla liv i min gamla dator för att enbart kunna använda den till att Fittkrampa med?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Daniel! Hjälp mig tack!!!

Bleppe, ett bra tillfälle att skriva nerspermade brev till Daniel i stället. Back to basic.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel! Hjälp mig tack!!!

Det är något härligt snuskigt över att aldrig någonsin under fem år ha rensat cookies på sin dator.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel! Hjälp mig tack!!!

En hängiven Fittkrampsdator låter otroligt romantiskt!

PM:a mig vilken mailadress jag ska ändra kontot till så kirrar vi det

Thumbs up Thumbs down

Sv: Daniel! Hjälp mig tack!!!

Tack Daniel!

Det var i grevens tid... Hade spermatiserat den gamla till den omilda grad att det blev kortis i den och den dog knall å fall.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>