Sv: Videotråden
*BU F5 BU F5 BU F5... *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 80 81 82 83 84 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*BU F5 BU F5 BU F5... *
Nämen oj... Fick precis en länk telexad till mig: https://youtu.be/6MAEXotfL00
Pervles har nått oanade höjder. Helt otroligt. Detta kommer bli sommarplågan nummer ett för i år. det bli 4,9 Batongterapiomgångar av 5 möjliga.
Vilka kontakter du har med Pervles.
Ja den har ju en catchy refräng så det är ju inte konstigt om den blir sommarplågan nummer ett i år.
Jag jobbade faktiskt som proddare (pervers roddare) åt Pervl en kort period på det glada 80-talet, så därav tillgången till dessa hemliga länkar med vad som komma skall, och det eftersom jag var mäkta populär bland medlemmarna för anskaffningen av kalmaritiskt SHÖMK och min erotiska spermobildans under småtimmarna i diverse sunkiga backstagerum runt om i landet.
*Fippel fippel* det är på gång med en stor sommalansering av en actionrulle, Steven Pervberg ska regissera.
Ja hurraaaa så spännande! F5F5F5F5F5... *pust pes* *squirtle*
Känner på mig Pervles kommer göra att analsläpp strax. Syster Märta tipsade mig att jag kommer att "hitta" mastertejp i min stjärt efter kvällens batongterapiomgång.
Hurraaaa! *cp-klappar* (se ord) Det ser vi fram emot. Är det 3M eller Scotch?
Nääää BASF så klart. ( Badische Anal- & Sperma-Fabrik)
Ååh! Det allra kladdigaste tejpen!
(dock aldrig förstätt varför man spelar in film på tejp för)
Tror det är nått elektroniskt. Dom är på väg att förlösas tror jag.
NÄMEEEN...
https://youtu.be/L-DUwf4wk9M
Snörvel, *fräser i din VB* påminner mig om den gamla goda tiden, fick spontanutlösning av den chica stickade ponchon. Tungt gung som får fyra kladdiga stjärthål av fem möjliga.
Jag kan bara instämma.
Det är inte helt otroligt det snart kommer att krystas fram en ny release av nånting stort brunt och väldoftande.
*flaffa flaffa flaffa*
Det är Steven Spermberg som ska ta åt sig äran till denna episka storfilm.
Wow! Lite som att Alien möter tysk läderbög i ett dystopiskt Oz. Så mina associationer fick det till.
5/5 spermahårda Jorge Locas-frisyrer.
Tung fem diarréfylla VB av fem möjliga. Juxtapunkten vid 3.01 var enastående kladdig och djup.
Åh tack.
Nämen... https://youtu.be/Du4kAYjN37s
Hualigen. Bajsade på mig. Så läskigt. Shining, gökboet och Veronicka Moser i en combo. Fyra nedbajsade galonbyxor av fem möjliga.
Tack. Det är såna recensioner som driver mig att skapa alster likt dessa. *sädestömmning i gosstrosan*
Det förekommer en del obekräftade rykten om en videorelease av mig iförd rosa hemsydda gosstrosor i ull från Gotland snurrandes med en penis under glada former på en tillställning i den högre sociten. Jag vill bara understryka att om videon dyker upp att Dominika är en aldeles förnämlig sömmerska.
Sidor Föregående 1 … 80 81 82 83 84 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden