Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Är det någon skillnad på en fiskebåt och en fistebåt? Funderar nämligen att mönstra på.
Fiskebåtar ska du undvika, dessa förstör bara den marina miljön. En fistebåt däremot är trevligt berikande och lockar fram dom kladdigare delarna hos oss.
Tack du vise.

Här ska fiskas. Det var väl fiskebåt du sa?
Någon som har några bra recept på sillinläggningar och snapskryddningar till morgondagens fredagsmidsommarmys?

Sperma fungerar fint som sillinläggning, sen bör man inte använda bajs med bristolnummer 4, använd hellre nr5 eller 6 som tilltugg till NG och NGD.
Tack ska du ha min lille Örkelljungska cordon-bleu (blöj) där! *flaffa* Ja det kommer att bli mycket NG, NG, NGD och NGD också ja. Helt korrekt. Just nu ligger jag lyckligtvis på en 6:a, så det passade ju bra. Ska genast ta fram ugnsformarna. *HNNNGH* Sen tar jag och flaffar till'att lite här och lägger in sillen i hela härligheten som sen får stå och dra över natten under spermobil-dynan.
Hej fittkrampare! Nu har jag begått en (enligt mig) god gärning, som jag ändå blivit straffad för.
Idag drog Bråvalla Festival igång, där jag jobbade som volontär backstage. Bamse och hans vänner tänkte öppna festivalen, men innan gänget drog upp på scenen insåg vi till vår förskräckelse att deras musik krånglade i ljudsystemet. Som godhjärtad person lovade jag att fixa musiken åt Bamse istället. Sagt och gjort, jag satte mig vid mixerbordet.
Men då fick jag en uppenbarelse, att berika Bråvallafältet med kärlek. Jag insåg att vi alla där på plats var som en enda stor familj, och när showen drog igång skred jag till verket och spelade upp Bamses entrénummer på full volym. Osäker på vilken låt gänget ville använda, valde jag därför det enda rätta. En Bamselåt så otroligt fylld av kärlek och glädje som jag spred, sången ekade över land och hav: https://www.youtube.com/watch?v=ZyzVSX17FFY
Med ett brett leende inväntade jag publikens oemotståndliga glädje, men döm om min förvåning så möttes eventet av hat, gråt och ilska. Vakter, personal, publik, ja till och med Bamse själv, sprang fram till mixerbordet och spöade skiten ur mig, varpå jag blev skjutsad till polisstationen av farbror blå.
Nu till min fråga: Vad är det för fel på Sverige? Vart är vi på väg? När man engagerar sig till att hjälpa att sprida festivalkärleken till folket, är det väl inte slag och mordhot man bör mötas av? Mycket, mycket deprimerande.
Bråvalla: Är det den där läderbögfestivalen?
Heter inte den Bögvalla? Mortimer, det var säkert sånna där audiopervfiler i publiken som blev arga för att ljudkvaliten inte var top notch , dom ville höra musiken distorsionsfritt.
Ja så heter den ja.
Jag föredrar då Pervopaloza. Det är ändå en klassiker.
Ja jag också. Kommer du ihåg sist när vi var där?

Vilket ös det var!
Haha. Du skulle ju hela tiden fylla på "sås" i allehanda rätter så som kebab, langos och poutine som folk köpt och gick runt och åt, och detta samtidigt du reciterade bibeln baklänges iförd endast frälsis-hatt och kavaj.
Jag råkar faktiskt ha en tvåveckorsbiljett över här till Pervopalooza om du är intresserad av att följa med i år? Vi kommer att bo i min Kabe Smaragd 540 DL 1986.
Deal. Ska genast ansöka om frigång. Ska bara fylla i permissedeln.....*skriv* *kludd* * ritsch' *ratsch* *fäktar med en brunkladdig penis*
Ooh vad härligt att höra min vän. Kan jag månne vara "god man" på något sätt om syster Märta vill ringa och fråga om lämplighet o.s.v.? Sen vet du kanske att man får ta med sig lite grejjer själv när det vankas festival och camping, eller?
Någon som vill ligga med mig?

Jag har till och med städat sovrummet enbart för detta ändamål...
Åh va mysigt och gosigt du har det blev riktigt sugen nu. Men hur gör man när man ligger? Syster Märta har varnat mig för sånt.
http://www.umo.se/Sex/Sex-forsta-gangen/
Vars Ligger Sodom och Gomorra?
Det är en bit söder om Gävle.
Okej, har du varit där och vilket hotell kan du rekommendera? Hur ser restaurangutbudet ut?
Hej fittkrampare! Helst hade jag velat skriva detta i Bleppes sexspalt, men eftersom den är stängd ställer jag därför min fråga här. Nåväl, idag smekte jag min penis till ejakulation, men till min fasa lät det *Frappa!* istället för *Flaffa!*
Varför? Hur är detta möjligt? Kan det vara farligt?
Mortis: Kan det vara som så att en äldre Elloskatalog råkat fastna mellan hand och penis? Då kan detta ljud uppstå.
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt