Sv: Dagens Ord: Teddes allbutik

Beskrivning: En affärsinrättning på Folkungagatan i Stockholm som gjort sig känd för att ta pengarna under bordet och sälja importsnus till billig peng utan att skatta. Man syssar även med anusporr, sexträffar samt vågade elexperiment för att avhjälpa impotens hos äldre farbröder. Butiken kan på begäran tillgodose också det pedofila kundsegmentet, även om det inte direkt är något man skyltar med. Till Teddes vallfärdar man på lördagar, och direktbusslinjer från bland annat Sundsvall inrättades redan på 1980-talet. Den traditionella "lördagspåsen" kan innehålla allt från latextrosor och analpluggar, till råttfällor, fleshlights och dasspapper, beroende på hur behovet ser ut hos herrskapet.

Thumbs up Thumbs down

Hur kommer det sig att jag har bott ett helt liv i Stockholm och missat denna fina institution?

Thumbs up Thumbs down

Äh, Tacka vet jag US Video på Regeringsgatan.  Runkbås nummer 3...minnen *suck*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

US... Där har vi haft mycket mys du Ostis... *nostalgisk*

http://xam.nu/f/runkbas.png

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

mina minnen är lite suddiga och stjärten öm men  färgen brun fladdrar förbi i mitt sinne och Moser.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Det låter rätt.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

7 Senaste redigerad av Bussmonstret (2017-06-22 18:52:29)

Bleppe skrev:

US... Där har vi haft mycket mys du Ostis... *nostalgisk*

http://xam.nu/f/runkbas.png

Måste säga att US Video har blivit trevligare efter att man renoverade lite så BDSM-prylarna är i vitrinskåpen vid kassan. Men det var mer spännande förr när tjockisnazister arbetade där. Skulle de börja heila och få en hjärtattack? Skulle de gasa mig med sin svettstank? Skulle de förväxla mig med en smörgås?

Thumbs up Thumbs down