Tråd: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Beskrivning: Ny sparform,där man är tvungen sätta in 100 kr / slutfört runk .Efter 10.000 runk är man garanterat miljonär.Banken återinvesterar pengarna i Porrfilms fonder ,har man tur kan man med tiden runka mindre.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Jag var nyss inne på min bank och ville starta ett sånt konto. Men jag blev då avhyst av två uniformerade personer...
Vilken bank är det som det som tillhanda(!)håller denna tjänst egentligen?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Vet inte varför jag började nynna på Blue rondo ala turk samtidigt som jag frenetiskt onanerade i en konstig 5-takt takt eller nått annat perverst.
http://www.youtube.com/watch?v=kc34Uj8wlmE

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Du var möjlighen inte utklädd till Kongolesisk 11-åring,o hade gått ombord på ett tåg när du blev avhyst Bleppe ?
Miljonkonto a la runk bör kunna öppnas på de flesta välsorterade banker ,som klarar av att tvätta de kladdiga sedlarna .1-2/1-2/1-2/1-2-3 takten i Blue rondo kan nog generera en saftig omsättning Frallis

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Känns lite suspekt att den där tanten höll 11-åringen kvar över natten. Jag gissar oxså att det var Bleppe förklädd så du kan väl berätta om du fick en rektal omgång i källaren?

Jo, just den udda takten får mig att komma genast   *ynf* *ynf* *suirt*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Harkel: Jo precis. Jag satt i godan ro med Guran-hatten på mig och smattrade på bongisarna då jag åkte av.

Ostis: Nä usch! Inte jag. Tjejbaciller ju! Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Miljonkonto a la runk

Blepponen: du menar tantbaciller?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down