Sv: Dagens Ord: Den lille kuksugaren
Beskrivning: En spännande leksak för den unge homofilen som vill experimentera och lära sig om vuxenlivets alla härliga och homoerotiska äventyr.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Den lille kuksugaren
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En spännande leksak för den unge homofilen som vill experimentera och lära sig om vuxenlivets alla härliga och homoerotiska äventyr.
Blev så glad när jag såg att Vrakis visat livstecken att jag tog på mig flanellskjortan, tog fram flaskan och fick där efter multipla bajsutlösningar.
Själv fick jag bara den lille sexisten 
Ååh, men det är väl inte fy skam?
ioförsig inte, den lille sexisten inehöll både mödomsspräckare och häraldsbetäckarsalva samt en liten ask med äkta norskt klövervaselin. Men ack vad man önskade sig den lille kuksugaren i Julklapp men inte fick man den inte.
Jag har en känsla att tomtens små pervnissar läser här... 
Ja jisses, inte ens den lille sexisten fick man, trots allt tjatande till föräldrar och släktingar. Den lille kuksugaren var ju alla grabbars våta dröm med deepthroat-töjare, läppstift, munherpesinfekterad kanyl, pungvibrator och knäskydd.
Ja jisses, inte ens den lille sexisten fick man, trots allt tjatande till föräldrar och släktingar. Den lille kuksugaren var ju alla grabbars våta dröm med deepthroat-töjare, läppstift, munherpesinfekterad kanyl, pungvibrator och knäskydd.
Det låter som Deluxe-kitet, det var ju ouppnåerligt.
Flaffa!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Den lille kuksugaren