Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
*KAZANG* 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 34 35 36 37 38 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
*KAZANG* 
*BU BU BU BU BU...*
*med likgiltig robotröst* Jag är kamrer Bengtsson. jag måste färdigställa kontraktet med försäkringsbolaget, var är min sekreterare? * -med robotrörelser- 'Letar efter portföljen*
Iiiih, så läskigt!
*hilfe*
Sitter i en Volvo V70 tjänstebil med kostym slips och svart portfölj till ett möte med bankir Lövenkrääk för att skriva kontrakt. Sen en affärslunch med mediastrategen Otto van der Kvastskaaft.
Ooh! Ska ni ha felching sen efteråt eller?
*inne i en förtrollnig fortfarande*
Felching? Vad är det?n. Vi ska omstrukturera förlustposter till några dotterbolag.
Vojne vojne... Eeeh... "LÖKÖ!" ? (hoppas på att förtrollningen ska brytas)
Vad är vuxenlekar och vuxenleksaker? Vill gärna veta då jag tycker det låter roligt.
*POFF* men vad gör jag i kostym? Förvirrad. Oj nu bajsade jag på mig.
Moahahahaa...
Vad är vuxenlekar och vuxenleksaker? Vill gärna veta då jag tycker det låter roligt.
Det är vad dom gör på banken efter klockan tre. Gå fram till kassan på närmaste Nordeakontor och släng upp en välfylld VB på disken och begär ett uttag vuxenlekar för 300kronor då kommer du att få detta. Återkom när du gjort det.
Tack Ostis. Det ska jag göra. Fungerar det även på Handelsbanken?
Inte lika bra men det går.
Ok. Ska testa detta idag. Kallt är det ute också. *brrrr* Bäst jag tar på mig skidmasken innan. Återkommer och berättar hur det gick.
Förståndigt, du kan ta med dig en stor kökskniv också tror att kassörskan vill få sina brev uppsprättade.
*antecknar frenetiskt med fekaliekladdigt finger på väggen* Tack för tipset. Oj! Klockan är över 10. Nu har dom ju öppnat. Återkommer som sagt..

*fniss* Nämen, vad hände?
Jag vet inte. Snurrepiller kan vara lömska... Vaknade nyss upp här hemma i spermobilen tryggt nerkissad och dreglandes.
Varför luktar syster Latexias kulinariska kladdkakor likadant som mina bajskorvar?
För att när du ätit kladdkakorna så blir dom till bajs i din kropp, och sen när dom kommer ut så tar syster Latexia hand om...........................
Men vänta nu.................. 
Nu blev det komplicerat. Du menar att när jag bajsar så kommer det på något sätt fram kladdkakor på något sätt? Funderar..men varför är dom så goda?.. eller menar du att hon...*tänker febrilt* Nääää, menar du..
*duns svimmar*

...mmmmm omnomn mmm så gott. nu har jag glömt vad jag tänkte på nyss..
Sidor Föregående 1 … 34 35 36 37 38 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt