Sv: Hur ordnar du fredagsmys?
Planer och planer. Det är syster Märta som har ett strikt schema som jag måste följa. Jag tror det blir en mjuk svängbädd i kombo med lavemang och slunggunga och syster Latrina bjuder på pepparkakor.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?
Sidor Föregående 1 … 157 158 159 160 161 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Planer och planer. Det är syster Märta som har ett strikt schema som jag måste följa. Jag tror det blir en mjuk svängbädd i kombo med lavemang och slunggunga och syster Latrina bjuder på pepparkakor.
Nu är mitt fm över för denna gång, och o'boj... Var det stimulerande så säg? 
Det kändes som terapin gör framsteg. Snart så blir jag frisläppt har syster Märta sagt hösten 2036. Det är väl snart?
Ja, det är typ... dääär! *pekar glatt i en kalender*
Så snart . Åh vad pirrigt så förväntansfull, *börjar packa resväksan*.

Gick till sjuksköterskeexpeditionen uppklädd i kostym fluga och med min packade resväska för att ta avsked och bli ledsagad ut men syster Märta, gav mig bara sin sura blick och tvingade ner mig på en svängbädd och gav mig en omgång batongterapi medan hon sa: -Nähädu gubbe lilla försök inte smita.
Haha. Bus-Bengtsson där... 
Du hade glömt att ta på dig din Stetson Hobbs. Var det som gjorde att hon tog dig. Testa igen. *pfffh* *fnissle*
åhå den gamla trotjänaren, lite nerspermad men ålrajt på med den och nya försök.
*Smack*
*TJOF*
**slusch*
-nä ju jämarns--
OIIIIIIIHHHHHH!!!!
.
.
oj oj oj..

Det blev batongterapi och dubbelt långbad 
Ååh du din lyckans spermaost.
Snartsnartsnart! Iiiihiiiiii! *extremt uppspelt* .
Freeeedagsmyyyyys!
*FLAFFA FLAFFA FLAFFA DASK YNF SQUIRT* AAAAAAAAAH... 
oj oj. undrar vad som hände i går. Syster Märta har en ny terapi. Är lite för snurrig just nu. återkommer.
Det var sibirisk tandemfist med björnsmegma och vodka du fick uppleva. Har pratat med Märtis över telefoneringsmaskinen idag nämligen.
Snart fredagsmys igen. I morgon får jag oväntat besök från Tyskland. En professionell bajsskådare ska analysera mig.
Ooh, så exklusiv du måste känna dig då. 
Mycket exklusivt han lär vara värdens främsta expert på bajsskådning, Han har 2 års bajsologiträning hos V Moser.
Hur blir ditt fredagsmys Bleppsingen?
Mitt fredagsmys kommer att gå i grannsämjans fina tecken. Jag har nämligen bjudit in alla grannarna på middag 19:29, så här är det redan full fart med förberedelserna. Och jag är förresten också full...
*snyft hulkle squirt* De... de... det gick inget bra.
Jag v-v-visste inte a-a-a-att det *hulk* var så s-svårt att laga mat. *böl*

Så här såg det helt plötsligt ut hemma i mitt fina kök under mina förberedelser.
hemtrevligt och ombonat. Tycker jag inte så opersonligt som personalens kök på ÖIA som jag sett nån gång. 
Ja ungefär så där såg mitt kök ut innan jag tog på mig kockblöjan och började min kulinariska resa. Skumt hur det kan bli. 
En kryddig kockblöja?
Sidor Föregående 1 … 157 158 159 160 161 … 425 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Hur ordnar du fredagsmys?