Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
I morgon till fredagsmyset vill jag testa något nytt perverst och äckligt. Förslag?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
I morgon till fredagsmyset vill jag testa något nytt perverst och äckligt. Förslag?
*fniss* nähä? va konstigt. Gillade inte damerna vätskan?
Nä. Jeffvla kärringar! Dom måste ha varit såna där bögare eller nåt.
Du menar lebblar eller va di kallart, mmm *nickar och ler*
Jag har fixat en dejt i morgon via Elitsinglar.se (människosläkte, kvinna, andas) och undrar hur en dejt går till egentligen? Har berättat att jag är hemlig ninja-agent åt en regering på fritiden när jag är ledig från mitt jobb som astronautkirurg. Nämde något om miljonär också... Och bilderna på den mörka muskulösa mannen på min profil har jag "lånat" från någon bögig modetidning. Inget av det är sant. Kommer allt detta bli något problem för mig tro?
Nejdå, jag tror det inte är nån fara men för säkerhets skull är det bäst du tar på dig ett par svarta solglasögon och glöm inte att ta på dig din finaste gåbortblus, gärna en urringad rosa med krås. Och ta en ordentlig skvätt med Akva Vera herrparfym så märker dom ingenting. När du sen lur... jag menar dom vill följa med dig hem efter några sötsliskiga drinkar du bjuder flott på, så är det sen bara att svänga runt sexigt med dina vuxenblöjor i en förförisk dans i hallen följer dom sen med i sängkammaren. ÄR inte riktigt säker på hur själva sexakten går till. Men syster Märta vet nog. Tror man ska göra kittliga saker med nån grej tillsammans.
Varför har Syster Latrina just bajsat i min mun?
För att sliddjuret är brunstigt och vill att du ska para dig med henne.
Jaha? Jag som trodde det var en del i terapin. Så tokigt det kan bli.
Ja, att det blir tokigt är jag van vid, hehe. Vad hände då?
Jag tror hon blev gravid.
Nämen grattis i förskott då. Vi får hoppas det blir en brun kladdig sak på minst 5000g. som ploppar ut snart. 
Hen kom i morse, så lycklig.
visst är den fin? Fast va fort det gick. trodde det skulle ta 9 veckor minst.

Oiiiiih!
Nämen så töt! Har ni kommit på något namn?
Vad har du gjort idag, Ostis?
Dubbel svängbädd, skakstol och långbad med bajs som vanligt på torsdagar.
Ok. 
Hur planerar du din dag i morgon?
Vakna, dricka sd, röka ngd, titta på V.M.-film, få bu.
Lyllos, din Jetsettare. världsvan och vet hur man för sig.
Äsch då... *fjollgesten*
Vad borde jag jobba med?
Förslag:
spermadonator med dina extra kromosomer blir saggen attraktiv.
Bristolskalebedömmare på Långvården.
instruktionsfilmsproducent för vuxenblöjtillverkare.
OLWs chefsideolog för fredagsmysavdelningen.
Oj vilka braiga idéer. Ska genast bege mig till något öppet ställe och anmäla mig. 
Om du sak donera sperma så går det till så att du uppsöker närmaste kvinnosjälvförsvar-förening, när du kommer in till entren drar du ner byx..blöjorna varefter du bajsar och onanerar frenetiskt samtidig tsom du skriker gällt i falsett se till att satsen din hamnar i nån lesbisk kvinnas mun, det är nämligen så dom hanterar spermaprover.
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 119 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt