Sv: Videotråden
Nu vet jag vad jag kan göra med en gurka och lite vaselin. Tack, Frallan.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 72 73 74 75 76 … 355 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Nu vet jag vad jag kan göra med en gurka och lite vaselin. Tack, Frallan.
Något filmklipp på det kanske? 
Syster Märta gav mig en hel del inspiration under mitt filmskapande. Ser fram emot Kaptenens kommande videoskapelser.
Under min 6 månaders frånvaro från detta mysiga forum bodde jag en kortare tid i Paris där jag bl.a. försörjde mig som gatuartist. Men det var även där jag fick transpiration till att skapa denna film i sann Pervoir-anda under ett kraftigt Absint-rus.
Vilken känsla, vilken nerv, vilken närvaro. Du har fångat den finstämda perversionen med sublima poetiska uttryck som få har klarat av. 6 kissblöta VB av fem möjliga. Jag är ganska säker den kommer bli nominerad till minst en Pervscar.
Åh tack så mycket. Har jobbat med den sen i augusti, men p.g.a. manusproblem och snigelollning i filmcrewet så blev den inte färdig förrän i morse. Kan vara kul att veta att den är inspelad på Hotel Incontinental vid rue Scribe.
Nu vill vi se Rövis bidra med någon pervig film. Eller hur Ostis?
Här får ni ett litet smakprov på ett litet bidrag. Tyvärr inte med någon gurka eller vaselin.
https://www.youtube.com/watch?v=dRfPdl0ab94 Hoppas ni har rena kalsonger på er 
Anade jag en kopp Kaffe eller var det resterna av fredagsnöjet i den gula konteinern ? Jag anar att Bleppes kalsonger inte är så rena.
Da capo! Vilken film. Flaffa!
Du gav väl Rövis vägbeskrivning i förrgår? Lite suddigt med minnet efter att jag satt i containern och drack flytande SHÖMK och blandade med härskna ostbögar så jag minns inte om han dök upp eller inte. Men jag hade rätt mysigt hur som.
Det var ifrån fredagsmyset med ,Blebbe.
Höddö Rövis... Kan du beskriva ditt perfekta fredagsmys för mig och Ostis tro? 
F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5...
Nu vill jag se en riktigt julig film signerad Ostfralla Bengtsson, annars får jag ett mongoutbrott!
pust och pes. *fippel fippel*
Iiiiih!
*flaffa*
Äffff.......... fääääämmmmmm....... *hrmpfh*
Åh arrrrrr fippel fippel flämt inte lätt när man har batongterapi och svängbädd samtidigt.
F5...
Fippel fippel
Filmtaaaajm? 
snart stånk och stön
Är du nöjd nu? Nu får du baske mig fixa till en video annars lär syster Märta bli arg som ett bi.
https://www.youtube.com/watch?v=taPLXj7jYDc
Va groovy borsten blev i slutet. Eller det kanske bara var jag som upplevde det så? (ngd)
4,5/5 variga analtamponger i betyg blir det. Ljussättningen var verkligen magnifico och al dente.
Ska genast skriva ett (m)anus och skapa kultur jag med. Vill ju inte ha med Märtis att göra. 
Det var CGI ljuseffekter specialbeställda från Pervdustrial Light and magic.
10 press F5
20 GOTO 10
30 END
Häftigt. Har hört att man kan göra sådana effekter på en C-64 om man kodar med CP-
Sidor Föregående 1 … 72 73 74 75 76 … 355 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden