Sv: Vem är skyldig?

Jag tror mig veta varför Daniel inte har svarat >>

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Tror du hon tyckte kaffet smakade illa, förstår inte annars varför det blev som det blev?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Nä precis. Säkert en så där snobbig kärring som kräver och kräver. (men det gör ju alla)

Dom ska väl ha sånt däriga italiensk kafe-lajt-åle eller va di kallart.   Syster  Latrina är en redig syster som brukar göra i ordning Löfbergs bruna till tisdagskaffet.

Thumbs up Thumbs down

Någon söder över här som vill träda fram?

http://m.hallandsposten.se/nyheter/laho … -som-hamnd

Daniel: det är lite oroväckande.  Det finns bara tre ord kvar i kön sen är det slut. Vad göra?

Thumbs up Thumbs down

Jag tar rektala snurrepiller iaf.

Var det fint i hönshuset?

http://www.barometern.se/sverige-varlde … honshus-2/

Thumbs up Thumbs down

Undrar vem som är i topp på FHOF? YNF!

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

Undrar vem som är i topp på FHOF? YNF!

Grrrr! SNUSKGUBBE! *KA-SMACK* (pekpinne på fingrarna)

* * * Vänlighet, godhet, trohet, mildhet. Jesus är svaret på allt! Hallelujah! * * *

Ynf! *squirtle* tack behövde det. Kan du inte ge mi smäll på stjärten också?  Har varit inlåst ett halvår på ÖIA i ett maddraserat rum med specialbehandling ordinerad av syster Märta.  Men jag lyckades smussla in en Ajfån i stjärten så jag kunde fylla på med nya kladdiga ord.

Thumbs up Thumbs down

Smäll på stjärten var det ja! (tar fram kärring-brännbollsträet)

ÅÅÅÅH HEJ! (svingar) *SMACKKLATSCH* Och hälsa din perversa vän Bleppe att han också har smisk och prygel att vänta om han visar sig här igen! Hrmpfh!

* * * Vänlighet, godhet, trohet, mildhet. Jesus är svaret på allt! Hallelujah! * * *

Det känns inte alls likadant som syster Märtas batongterapi. Bleppe var ett tag sen jag såg till, det gick rykten att han byggt ett fort av begagnade vuxenblöjor utanför Kalmar och sitter där och reciterar Bob Dylan, perverst va? (och tänkte jag på Reciterandet inte blöjfortet)

Thumbs up Thumbs down

Jag har aktuell information om Bleppe. Kom till nordvästra hörnet plan 3 i Örkelljunga parkeringshus idag klockan 12:00 om du är intresserad.

Bajs é najs!

Syster Märta blev väldigt nyfiken nu så hon gav mig tre timmars spermis,  kommer genast.

*Hallå*? (ekande tomt parkeringshus) *nervös*  *skumma ljud bakom den gula trabanten*

Thumbs up Thumbs down

Du dök aldrig upp märkte jag. Väntade faktiskt hela 10 minuter. Var du verkligen i nordvästra hörnet? I dom andra hörnen kan man annars lätt råka ut för figurer som kallas Kladds och som kommer upp ur kloakerna för att göra både det ena och det andra med lämpliga offer.

Bajs é najs!

Jag  var nog i södra hörnet.:O  trodde det var du som dök upp. Hoppsan! Varför ville Kladds ha mitt kontokort, varför  känns det så ömt där bak varför luktade han så konstigt varför var han så nyfiken på detaljer om syster Märtas batongterapi?? frågorna hopar sig.

Thumbs up Thumbs down

Det kan inte jag svara på. Hade du fått mappen med topphemlig information idag hade du fått svar av Bleppe om det. Men va tusan... Jag telexar över allt istället. Är lite svag för klyschiga situationer a'la spionfilm som i garaget, hehe. Därför jag ville göra på det viset. Aivan/cool

Har du något nummer jag kan telexa till då?

Bajs é najs!

Syster Märta och en hel stab av kodknäckare utlånade från FRA (Försvarets Radio-Analer) sitter förberedda med toppmoderna vaselinsmorda räknesnurror i en kaklad källarskrubb på ÖIA redo att dechiffrera  men du får snurra på veven på telefån och säga att du vill bli kopplad till "Svängbädd på aftonen"  som är kodordet för attt telefonisten ska koppa, sen är det bara att telexa över dokumenten. Jag anar att det kan vara 30000 tätskrivna sidor av fittkrampsdikter som Bleppe skrivit, eller?

Thumbs up Thumbs down

Oj så proffsigt det verkar.

Ja det är det. Måste sluta nu. Dom är mig på spåret...

Bajs é najs!

Vilka är dig på spåret?  Utländska  makter?  Mosers hejdukar eller  dom bruna sju från  Düsseldorf? Aivan/shout

Thumbs up Thumbs down

S-s-s-s... sssssystrarna! Aivan/shout

Ska försöka skicka info om hur man kan locka fram Bleppe igen.

Bajs é najs!

Ja det kan vara läskigt att bli intagen på ÖIA och få en 30årig behandling med batonger men jag känner på mig att det går åt rätt håll. Syster  Latexia säger att jag är på bättringsvägen efter halvåret i isoleringscell.

Thumbs up Thumbs down

Då så... Då var man tillbaks och har funnit sig själv efter en 6 månaders andlig resa i Indiska.

Hej förresten Ostis! Aivan/smile *vink vink* Så fräsch du ser ut.

Vad skådar mitt norra pervoöga?    Du lyxar med andliga resor du, medan jag  har plågats med min ajfån i stjärten i ett halvår,  innefattar "andligheten" tillsatsera av ganja och snurrepiller måntro? Fräsch och fräsch, ioförisg efter långbaden och svängbädden är man rätt så len...

Thumbs up Thumbs down