Tråd: thumbs up!

måste säga att fittkramp.com förgyller min dystra och gråa vardag, ett stort tack till er i crew! Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

Sv: thumbs up!

tack tack, vi gör så gott vi kan.

ta nu och förgyll andras vardag med genom att skrika ut ett par svordomar från fittkramp i fika-rummet på jobbet eller i skolan imorgon, och låt alla sen veta var du fick inspiration att göra så ifrån! Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

vi är sisådär 5-6 pers som sitter uppe till 12 slaget för att få uppleva det nya ordets födelse för våra öron! det är grejt!

Thumbs up Thumbs down

gutt som fan.

guldstjärna till den som är språk-kunnig och kan tipsa om fler översättningar av just ordet "fittkramp".
vi siktar på att kunna göra oss förstådda på jordens alla språk Aivan/smile

Thumbs up Thumbs down

pussy spasm på engelska är vackert

Thumbs up Thumbs down

Vi är ett gäng som kollar det varje dag i skolan och sen ser om vi kan få användning för det. Mest använt hittils är nog "Cp i hjärnbögen" som är en helt klockren svordom.

Thumbs up Thumbs down

i gänget ingår Reks, Capzyl, jag och två killar till som vi värvar idag. om inte, KAZLAAM! *donkey punch*

Thumbs up Thumbs down

vet inte det är känt eller inte, men "cp i hjärnbögen" kommer ifrån en busringning.

ni kan ladda hem den här http://septum.org/robban/

många tror att det är robinsson-robban som blir uppringd, men så är icke fallet

den är väldigt njutbar

varje gång jag träffar kompisen som introducerade mig till denna skapelse så lyssnar vi och njuter och tänker tillbaks på första gången

Thumbs up Thumbs down

tilläggas bör väl också att denna svordom avnjutes bäst om den uttalas på grov norrländska.

Thumbs up Thumbs down

Hehe... "Säpä i hjäärnboeögen"

Thumbs up Thumbs down

Eller varför inte finlandssvenska: "Sepä iii hjernböken"

Thumbs up Thumbs down