Tråd: thumbs up!
måste säga att fittkramp.com förgyller min dystra och gråa vardag, ett stort tack till er i crew! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » thumbs up!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
måste säga att fittkramp.com förgyller min dystra och gråa vardag, ett stort tack till er i crew! 
tack tack, vi gör så gott vi kan.
ta nu och förgyll andras vardag med genom att skrika ut ett par svordomar från fittkramp i fika-rummet på jobbet eller i skolan imorgon, och låt alla sen veta var du fick inspiration att göra så ifrån! 
vi är sisådär 5-6 pers som sitter uppe till 12 slaget för att få uppleva det nya ordets födelse för våra öron! det är grejt!
gutt som fan.
guldstjärna till den som är språk-kunnig och kan tipsa om fler översättningar av just ordet "fittkramp".
vi siktar på att kunna göra oss förstådda på jordens alla språk 
Vi är ett gäng som kollar det varje dag i skolan och sen ser om vi kan få användning för det. Mest använt hittils är nog "Cp i hjärnbögen" som är en helt klockren svordom.
i gänget ingår Reks, Capzyl, jag och två killar till som vi värvar idag. om inte, KAZLAAM! *donkey punch*
vet inte det är känt eller inte, men "cp i hjärnbögen" kommer ifrån en busringning.
ni kan ladda hem den här http://septum.org/robban/
många tror att det är robinsson-robban som blir uppringd, men så är icke fallet
den är väldigt njutbar
varje gång jag träffar kompisen som introducerade mig till denna skapelse så lyssnar vi och njuter och tänker tillbaks på första gången
tilläggas bör väl också att denna svordom avnjutes bäst om den uttalas på grov norrländska.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » thumbs up!