Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 432 433 434 435 436 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs,...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på allt och alla, vad var...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på allt och alla, vad var det där för kletig liten...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på allt och alla, vad var det där för kletig liten grej så säg, fattar inget...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på allt och alla, vad var det där för kletig liten grej så säg, fattar inget busar bajsar kissar i kvadrat,...
Aprilskämtet
Fnissar och pysslar vaselin i stjärt och fitta, skämtet så skoj, laxermedel i pizzan och bajs bajs bajs, skriver en lapp att jag är kung, fnissar och kissar, ringer och berättar dikter om kiss och bajs, sätter folk i prekära situationer kissar i sifoner bajsar på allt och alla, vad var det där för kletig liten grej så säg, fattar inget busar bajsar kissar i kvadrat, det var roligt, hahaha.
Kukcpnyyyh!
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar charleston på porrbiografernas baldakiner, bygghjälmarna...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar charleston på porrbiografernas baldakiner, bygghjälmarna lyser likt de illröda ollonens...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar charleston på porrbiografernas baldakiner, bygghjälmarna lyser likt de illröda ollonens blinkande i förmannens stjärthål, mimosasallad...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar charleston på porrbiografernas baldakiner, bygghjälmarna lyser likt de illröda ollonens blinkande i förmannens stjärthål, mimosasallad orangea spermadrypande reflexvästar, cementblandare och...
Byggstrejken
skaka loss fanan, kampen är homo och luktar bajskuk, ta kuken i stridande hand, lönerna ointressanta, bara kuk och rövhål i bonuspåsens kladdiga själ, murarslevarna tystnar och pungdaskandet tar över, svettiga kroppar med styva penisar dansar charleston på porrbiografernas baldakiner, bygghjälmarna lyser likt de illröda ollonens blinkande i förmannens stjärthål, mimosasallad orangea spermadrypande reflexvästar, cementblandare och hårt svettigt bögeri. Nu ska vi bygga!
Fghnnnjyyh!
Sidor Föregående 1 … 432 433 434 435 436 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT