Tråd: Bok i äkta Fittkramp-anda
Om någon lyckats missa: http://www.cookingwithcum.com/
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Bok i äkta Fittkramp-anda
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Om någon lyckats missa: http://www.cookingwithcum.com/
Halv åtta hos mig, allesammans? 
Undra vad som krävs för att få någon att nyttja den boken i det programmet?
Jag skulle lätt betala pengar för det.
Daniel... Två tallkottar, en cola-kapsyl och en näve kladdiga monopol-pengar!
Tinas kukalo... jag menar Tinas cookalong får en ny mening med denna bok. Tänk att få se en klämkäck Tina vispa en bunke med sås med ett fotbollslag ståendes runtomkring och leverera sats.
Typ så här, Ostis?

Bleppisen, du illustrerar så fint, kram på dig..
Kram! Jag illustrerade barnböcker en gång i tiden, men fick tyvärr sluta...
Jag ritade mest penisar och vaginor när jag gick på mellanstadiet, min fröken tyckte dom var jättefina och hon nålade alltid upp dom i lärarrummet till fredagsfikat.
Ungefär så här såg mina fina teckningar ut. Alltid lika uppskattade av lärarna. Undrar varför?
Sånt som blir värt hur mycket som helst när dom går under köttklubban på Christies, Sothebys och Bleppowskis när du en dag kommit att bli en erkänd konstnär i den "vanliga" världen, min kära Ostfralla! 

Oj oj, vilka konstnärer ni är!
Kanske ge ut en egen bok?
"Collected mongoloid artworks"
*squirt* oj blev visst upphetsad av allt beröm. Ska genast ta fram penseln och måla..
*tihi* Tack Daniel.
Ostis: Vad använder du för/som pensel, och har du kommit på något fint motiv? 
I en nyhetssändning 2073:
"Idag upptäcktes flera hittills okända verk skapade av konstnären, livsnjutaren och totalonanisten Ostfralla. Det var vid en utgrävning till en ny bastuklubb som fynden gjordes. Rullarna låg gömda i säckar med tjeckisk latexporr och spermaindränkta foton på en hittills okänd figur med glasögon och begynnande flint. Experterna tror att det är dom s.k. "Early Fittkramp Year" -verken som nu funnits. Vi går direkt över till gruppboendet Kissblöjan och vår reporter på plats som nu har fått tag i Ostfralla för en intervju.."
Tack Bleppe, finare start på fredagsmys får man leta efter!
*smooch*
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Bok i äkta Fittkramp-anda